Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulle kyllä useimmat moottoripyöräilijät moikkaavat.Moottoripyöräilijät eivät moikkaa.
"sama vika Rahikaisella". Tuppaa tuo tuuli tuivertamaan siinä määrin kypärään, että täytyy radiossakin pitää nupit nk. kaakossa jotta edes jotain kuuluisi. Tilasinkin Baehr Oy:stä Laminar Lip tuuliohjaimen "klik" , jonka sain ja asensinkin tänään. Tuo tuuliohjainhan asennetaan osittain alkuperäisen pleksin päälle ja sillä pyritään ohjaamaan ilmavirrat kuljettajan- ja matkustajankypärien yli. En vain ennättänyt vielä käydä koeajolla, joten kokemuksia ei näinollen vielä ole. Huomenna varmaan olen asian suhteen viisaampi.Tuulilasi menee vaihtoon, ajoviima iskee juuri kypärään.
Ohjekirjan mukaan laite pitäisi käynnistää keskituelta ja antaa käydä ja odotella jonkun aikaa niin että öljyt kiertävät ja käynti tasaantuu.Helposti käynnistyy toki muutenkin. Keskituen kanssa vaan en pysty oikein pelaamaan.Käytännössä siis mies pyöran päälle,sivutuki ylös , pyörä käyntiin ja odottelua pyörän päällä. Entiset pyöräni pystyi käynnistämään sivutuki alhaalla, skodella se ei onnistu.Nyt minulta meni hiukan ohi! Mitä tarkoitat käynnistyksellä keskiseisontatuelta? .
No ihan siitä syystä, etten vieläkään tiedä varmuudella, että osallistunko. Olen minä sieltä majoituksen varannut, mutta pitää ensin katsoa mm. työ-, perhe- ja sääasiat.Kuinkas nimeäsi ei näy Peurunkaan osallistujienlistalla?