Milloin alkaa ajokausi 2010

Milloin alkaa ajokausi 2010 - ...siis katupyörillä

• 10. viiikolla

Ääniä: 0 0,0%
  • 11. viikolla

• 12. viikolla

• 13. viikolla

• 14. viikolla

• pääsiäisenä, on se milloin vaan

• vappuna

• juhannuksena

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Viimevuonna oli vappuna kun oltiin ekan kerran ajelulla.. Tänävuonna ei ainakaan pässiäisenä onnistu, Böllin pyörä on vielä osat levällään tallissa ja mun pyörä hakematta. Toivottavasti vappuna viimeistään
062802moto_prv.gif
, sormet ja varpaat ristissä varrottaan.

Tänään oli kyllä niin paljon oikeitaki pärriä liikenteessä noide mopojen lisäksi, että nyt kyllä kaikilla treläisillä pitäis olla kausi alkanut viimeistään
062802moto_prv.gif

Eilen korkkasin ajokauden ja ajon päätteeksi viskin ja kaljan
smile_org.gif
Saaterin liukasta oli kun penkat sulaa tielle ja hienoa hiekkaa sun muuta paskaa on vaikea erottaa märästä tiestä
033102ass_1_prv.gif
no oppiipahan ajamaan sladissa
smile_org.gif
pari tilannetta oli ja siinä tuntu että eihän se voi lähteä näin pienestä kampeamaan perää sivulle
062802moto_prv.gif

Alkoi tänään ja 22kilsaa myöhemmin se myös loppui toistaiseksi
thumbs-up.gif
. Ensi viikolla saa tietää kuinka kauan on ajokieltoo
shaun.gif
.
100/143km ja 400e sakkoo.

Tänään se vaan alko, vaikkei olisi uskonut vielä muutama viikko takaperin.
jopa reilua viikkoa aiemmin kun viimekeväänä, sillon hiekkatie suli vasta viikolla 15 sen verran, mitä nyt on.

062802moto_prv.gif

Ei ollu vaihtoehdoissa, mutta tää ajokausi taitaa jäädä kokonaa välii
sad_orig.gif

Omalta osalta taitaa mennä huhtikuun huonommalle puolelle.. Parin viikon päästä liksapäivä ja samalle päivälle oon sopinu liikkeen kanssa että maksan pyörän puhtaaksi ja lähettävät mulle paperit. Siitä sitten jokunen päivä ja pääsee ajeleen ikiomalla 1400ZZR:llä.

vappu on se perinteinen alotus. mutta keleistä riippuen aikaisemmin. viime keväännä huhtikuun 12 päivänä

Alkaa ensi viikolla viimeistään, jos lämmintä on +5 ja suhteellisen kuivaa. Rastitin kuitenkin vapun, jos vaikka takatalvi yllättää... Ja silloin oon yleensä kyllä aloittanut.

Eilen alkoi. Pyörä ja kamppeet tosi näytti eka ajelun jälkeen siltä kuin olis käynyt crossiradalla, mutta kyllä kannatti  
062802jumpie_prv.gif

Ja heti meinas ajelut loppua, kun vanhempi naishenkilö oli tulla pakettiautolla kehä III:lla rampista syliin. Oli niin keskittynyt eväidensä syöntiin, ettei riittänyt kapasiteetti seurata muita tiellä liikkujia...

normisti 1.4 mut nyt on tullu takapakkia. Toivottavasta kesallä muutenkin kuin laina vehkeillä
withstupid.gif

ps. asiathan ois voinu hoitaa jo talvella.

Back