• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Milloin aiot lopettaa ajokauden?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jansku66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään vein pyörän vanhempien talliin säilöön. Mukavan viileä oli ajella, kun ennen klo:10:00 aamulla oli -2C pakkasta. Bensan säilöntäaineet tankkiin, pikku käyttö, akku pois ja seuraavan kerran raotellaan suojapeitettä ensi keväänä jos ei innostu talvenaikana hipostelemaan mitään
wink.gif
.

Tänään tuli vietyä pyörä talvisäilöön, vaikka oishan tuolla vielä voinut ajella kelien puolesta.

Taitaa tänä vuonna olla kausi kohta puoleen ohi. Alkaa olla jo melkosen kylmä ajella.. Viime vuonna ajoin kyllä marraskuu puolivälii asti...
sport05.gif

Ktm meni varastoon iltapäivällä, kilometrejä ehti tulla kahden viikon aikana 300, mutta hyvillä mielin olen kuitenkin. Vielä pitäisi käydä ostamassa ctek pitämään akun elossa.

Ktm meni varastoon iltapäivällä, kilometrejä ehti tulla kahden viikon aikana 300, mutta hyvillä mielin olen kuitenkin. Vielä pitäisi käydä ostamassa ctek pitämään akun elossa.
Kyllä se muutenkin elossa pysyy. Mulla on ctek, mutta kertaakaan en oo sitä kiinni pyörässä pitänyt. Kerran kyllä olen ladannut akun ihan vaan kokeilumielessä. Pyörä talvehtinut kolme talvee sekalaisissa olosuhteissa(kylmässä tallissa, eli pakkasessa ja lämpimässä, eli yli 0-asteisessa tallissa) ja kesät kylmässä ja kosteessa pressutallissa. Edelleen pelittää, joskin nihkeesti lähti tänään Bob käyntiin...

Tänään tuli 49vee täyteen ja loppu samalla pyöräily,Rexi meni kaupaksi ja se oli siinä,saas kattoo mitä seuraavaksi.

Viime torstaina töihin mennes (klo:05.45) pisti jo miettimään ku öljytiel nikkilän kohal mopon mitsku näytteli -4´c ja parin kilsan pääst kivasti kimalteli valokeilassa tien pinta jotta liukasta saattaapi olla...

Mut jatketaan viel jos säät sallii..
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Vakuutukset voimassa koko vuoden joten riippuu ajokelistä.
Rajana olen pitänyt +2 ja kuiva tie niin hyvin pystyy ajeleen vielä työmatkoja.
eek.gif

Enpä nyt oikein tiedä, viime vuonna ajoin marraskuun loppuun mopolla töihin, tänä vuonna en ehkä yhtä pitkään.

Tänään meni xx lämpimään talliin, öljyt vaihdettuna ja akku ylläpitolataukseen. Vähän vajaa 10 tkm tuli kaudelle -09. Tuuninkia taas talvella ...

Tänään pääsi kawa talviunille ja joutui välittömästi leikkauspöydälle. Operaatioina ainakin kytkin, jarrut ja jotain pientä bling-bling tuningia.

Back