• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista toimintaa ORG kokoontumisiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse olisin valmis maksamaan viikonlopun kestävästä tapahtumasta hyvinkin tuon 50 euroa ja enemmänkin, jos sillä samalla saa esim. opistotasoisen majoituksen jossain kurssikeskuksessa tms. (nimim. teltassa en nuku prkle.) Noilla leirintäalueilla on yleensä mökkejä niin rajallinen määrä, että Orgissa pitäisi päivystää 24/7, jos sellaisen mielii varata.

Yllä esitetty ajatus vain päivän kestävistä reissuista ei ole sekään huonompi. Jos ei nyt kevättalvella vielä tiedä heinäkuun aikatauluistaan, voi noille päiväretkille lähteä lyhyemmälläkin varoitusajalla.

Itse kaipaan ehkä sellaisia päivän reissuja. Aamusta jokusen tunnin mutkapätkäajelut johonkin määränpäähän. Jotain mukavaa aktiviteettia/katsomista/touhuamista ja illaksi takaisin asemapaikkakunnalle. Varmaan tasarit ja posarit on ihan ok, mutta kaikilla se koko viikonlopun reissaaminen ei vain aina niin helposti onnistu. Ensi kesäksi näyttää olevan kovastikin koko viikonlopun reissuja suunnitteilla ja jotta mukaan mahtuisi niin täytyisi kaikenmaailman varaukset tehdä todella hyvissä ajoin. Eihän sitä nyt vielä tiedä miten duuniasiat jne. ovat kesällä kun ei edes ensi viikostakaan varmaa tietoa
sad_orig.gif
Tämän takia tuollaiset päivän kestävät reissut olisivat ihan ok, ja niissäkin reissuissa voisi hyvinkin tavata muuta org-porukkaa sieltä jostakin susirajan takaa kunhan vaan päivälenkin päämäärät olisi porukalla suunniteltu. Semmosta..
Sen verran tähän että ainakin Posariin ja Tasariin pääsee kyllä päiväksikin. Mukaan vaan jos siltä tuntuu.
Epäilemättä, mutta ehkä se porukalla ajamisen idea ei kuitenkaan olisi muu kuin posari/tasari. Kakkostietä poriin ja illalla kakkostietä takaisin (esimerkkinä). Onhan tuota ohjelmaa kesällä tarjolla jo reippaasti, mutta jos joku innokas alkaa suunnittelemaan juuri tuollaista päivän juttua. Ajoa reippaasti ja taukojakin tietty, niin mä olen kyllä heti mukana.

Itse kaipaan ehkä sellaisia päivän reissuja. Aamusta jokusen tunnin mutkapätkäajelut johonkin määränpäähän. Jotain mukavaa aktiviteettia/katsomista/touhuamista ja illaksi takaisin asemapaikkakunnalle. Varmaan tasarit ja posarit on ihan ok, mutta kaikilla se koko viikonlopun reissaaminen ei vain aina niin helposti onnistu. Ensi kesäksi näyttää olevan kovastikin koko viikonlopun reissuja suunnitteilla ja jotta mukaan mahtuisi niin täytyisi kaikenmaailman varaukset tehdä todella hyvissä ajoin. Eihän sitä nyt vielä tiedä miten duuniasiat jne. ovat kesällä kun ei edes ensi viikostakaan varmaa tietoa
sad_orig.gif
Tämän takia tuollaiset päivän kestävät reissut olisivat ihan ok, ja niissäkin reissuissa voisi hyvinkin tavata muuta org-porukkaa sieltä jostakin susirajan takaa kunhan vaan päivälenkin päämäärät olisi porukalla suunniteltu. Semmosta..
Sen verran tähän että ainakin Posariin ja Tasariin pääsee kyllä päiväksikin. Mukaan vaan jos siltä tuntuu.
Epäilemättä, mutta ehkä se porukalla ajamisen idea ei kuitenkaan olisi muu kuin posari/tasari. Kakkostietä poriin ja illalla kakkostietä takaisin (esimerkkinä). Onhan tuota ohjelmaa kesällä tarjolla jo reippaasti, mutta jos joku innokas alkaa suunnittelemaan juuri tuollaista päivän juttua. Ajoa reippaasti ja taukojakin tietty, niin mä olen kyllä heti mukana.
Toi kakkos tien ajaminen edestakaisin saman päivän aikana vaatii kuskilta...paljon mielikuvitusta
biggrin.gif
On se senverran suora.

Nostetaas taas tätä uudestaan, kun on kauden tapahtumat melkein käyty läpi... joitain toki jäljellä on vielä, mutta uusia suunnitellaan jo kovasti ja vinkkejä, ideoita, ohjeita ym ym kaivataa koko ajan....
tosiaan hinta juttujakin voi heitellä, mitä yöpyminen voisi maksaa tai vkonloppu hinta. ja mitä niihin pitäisi sisällyttää... ja mitä ohjelmaa noihin tapahtumiin haluttaisiiin... Tosiaan privallakin voi heittäää jos ei halua julkistaa nimeään toiveiden kanssa.

Kiittäää taas....

Ja lisättän nyt sen verran että viime kesäkuussa pidetty org goes Kuopio- tapahtuma tehtiin tältä pohjalta... kiitos Oulun org porukka ja Piipu
bowdown.gif

Oli muuten tosi loistava reissu... joten ens vuonna, Tinne ja Anttoo Piipu... lisäää tätä

Mä olen ainakin saanut tällä kaudella juuri sitä, mitä olen halunnut. Olen järkännyt monta turneeta ja ihmiset on kans kaiketi tykännyt. Ei ne ole ollut mitään karkeloita, vaan pitkää lenkkiä pitkin Suomenniemeä ja illaksi kotiin... En tiedä, jaksanko ja kerkeänkö ensi kesänä.

Ens kaudesta en tiedä, kun olen nyt keskustellut eurooppalaisten kanssa matkustamisesta. Olisi monta kivaa reissua tarjolla Euroopan pojilla, jos vaan lähtis mukaan. Mut sepä ei olekaan enää Org-tapahtuma...

Itse ajattelin taas tehdä oloni mukavaksi ja mennä "kierttää vähän mualimmaa".

Mua ei saa kirveelläkään muutamaa tuntia pidemäksi aikaa leirintäalueelle, ellei tarkoituksena ole nukkua matkalla. Mä en jaksa enää örveltää ja olla naula päässä koko viikonloppua ja olla menemättä minnekään.

Arki-ilta-ajoja (olipa muuten sanakukkanen), niitä ajattelin ajaa mahdollisimman paljon, joko keulassa tai sen välittömässä läheisyydessä.

Ehkä jonkun tuollaisen TR3:n järjestämän tapahtuman Herrankukkarossa, jos saisi tehtyä. Jos vaan jollain riittää intoa järkätä. Sellaiseen lähtisin mukavien kavereiden kanssa.

wink.gif

-M

mitäs jos vedettäis orgin poppoolla pidennetty viikonloppu reissu viroon.ajeltais paljon ja kateltais nähtävyyksiä tai jos siel sattuis olee joku kokoontumisajo ni sinnekki vois mennä
sport05.gif

nii ja motocrossii ois kiva kokeilla porukalla jossai hiekkamontussa ,mut ei semmosil kauheen isoil pyöril mis pikku räpylät ei yllä maahan...

mitäs jos vedettäis orgin poppoolla pidennetty viikonloppu reissu viroon.ajeltais paljon ja kateltais nähtävyyksiä tai jos siel sattuis olee joku kokoontumisajo ni sinnekki vois mennä  
sport05.gif

nii ja motocrossii ois kiva kokeilla porukalla jossai hiekkamontussa ,mut ei semmosil kauheen isoil pyöril mis pikku räpylät ei yllä maahan...
tossa kesällä yx sakki teki retken saarenmaalle. kovasti tykkäsivät..
oishan tuolla tapahtumia jonne vois mennä isommallaki porukalla..
niinku jögeva treffen

sport05.gif

niinku jögeva treffen
Koskenlasku Lieksassa oli aivan huippua!
smile_org.gif
Voisi vaikka uusia moisen?

sport05.gif

niinku jögeva treffen
Koskenlasku Lieksassa oli aivan huippua!  
smile_org.gif
Voisi vaikka uusia moisen?
mää pompin sujuvasti rannalla
party0051.gif

Läskit pitää sulattaa. Ei niistä nauravianakkeja saa, mutta pekonissa säästää..
biggrin.gif
Jos sulla ei ole mitään järkevää aiheeseen liittyvää sanottavaa niin ole hyvä ja ole hiljaa, tai mene paskanjauhantaan laukomaan näitä helmiäsi.

Ja itse aiheeseen, toi viron reissu kuullostaa kivalta. Samoin toivoisin että koskenlasku saataisiin järkättyä uudestaan myös ensi kesänä, jospa pääsisi itsekin mukaan matkaan.

Ja toivottavasti Tahkon reissu järjestetään ensi vuonnakin, sekin on testaamatta vielä.

Kaiken kaikkiaan itse ollut tyytyväinen .orgin tapahtumatarjontaan, mutta havainnut että selkeä tilaus näille aktiivisemmillekin touhuille, kuten tuo koskenlasku, on olemassa. Posari ja Hasari on enemmän sellaisia itse asiaan  
033102beer_1_prv.gif
keskittyviä tapahtumia, joita kyllä myöskin tarvitaan  
biggrin.gif

Org! goes Baltia kuulostaa hyvältä.
...siis kesällä ja mp:llä. Mukana ehdottomasti jos moinen toteutuu.

Tosta ORG goes Kuopio reissusta. Ensiksikin Kuopio oli sopiva sijainti, koska sinne voi ajaa useampaa hyvää reittiä ja hyvä on olla reittejä tunteva suunnittelemassa/vetämässä porukkaa mennen tullen. Sitten ohjelmasta. Siinähän meillä oli ideana, että kun ei oikein tunneta toisiamme, niin ohjelmassa oli rastitehtäviä arvotuin joukkuein. Ja vielä nimilappu (nikki) rintapielessä. Tämä kun alkoi heti saapuessa, niin eipä tarvinnut kenenkään olla yksin tai vain omissa porukoissaan. Yhteinen aamupalakin oli myös hyvä juttu, kun poiskaan ei tarvinnut/voinut lähteä vaivihkaan ja yksin. Ohjelmaa voi kehittää edelleen, nythän oli semmoista perinteistä kuva-arvoitusta, pyöritystä ja korkeudenarviointia sekä illalla pubivisaa. Pääasia oli että jotain yhteistä tekemistä pitkin iltaa ja aamua, ja olen melko varma, että jatkossakin mukanaolleet tuntevat toisiaan paremmin. Ja kun tekemistä ja ohjelmaa oli, niin kellään ei todistettavasti ollut aamullakaan kunto-ongelmia poislähdössä. Jos miitti olisi pitempi, niin silloin voisi olla omaa aikaa/ajelua/paikkakuntaan tutustumista enemmänkin. Tällöin auttaisi, jos siellä olisi hyvää mutkatietä ja jokin nähtävyys/paikka jonne ei ehkä muuten tulisi lähdettyä.

Ja kyllä tuo Kuopion keikka (tai vastaava) on tarkoitus järkätä tässä talven mittaan tonne kesäkuulle, ja toivon mukaan yhdessä Tinnen ja Piipun kanssa. Unohtamatta tietysti Timberlineä ja TomTomia. Perästä kuuluu.

Tosta ORG goes Kuopio reissusta. Ensiksikin Kuopio oli sopiva sijainti, koska sinne voi ajaa useampaa hyvää reittiä ja hyvä on olla reittejä tunteva suunnittelemassa/vetämässä porukkaa mennen tullen. Sitten ohjelmasta. Siinähän meillä oli ideana, että kun ei oikein tunneta toisiamme, niin ohjelmassa oli rastitehtäviä arvotuin joukkuein. Ja vielä nimilappu (nikki) rintapielessä. Tämä kun alkoi heti saapuessa, niin eipä tarvinnut kenenkään olla yksin tai vain omissa porukoissaan. Yhteinen aamupalakin oli myös hyvä juttu, kun poiskaan ei tarvinnut/voinut lähteä vaivihkaan ja yksin. Ohjelmaa voi kehittää edelleen, nythän oli semmoista perinteistä kuva-arvoitusta, pyöritystä ja korkeudenarviointia sekä illalla pubivisaa. Pääasia oli että jotain yhteistä tekemistä pitkin iltaa ja aamua, ja olen melko varma, että jatkossakin mukanaolleet tuntevat toisiaan paremmin. Ja kun tekemistä ja ohjelmaa oli, niin kellään ei todistettavasti ollut aamullakaan kunto-ongelmia poislähdössä. Jos miitti olisi pitempi, niin silloin voisi olla omaa aikaa/ajelua/paikkakuntaan tutustumista enemmänkin. Tällöin auttaisi, jos siellä olisi hyvää mutkatietä ja jokin nähtävyys/paikka jonne ei ehkä muuten tulisi lähdettyä.

Ja kyllä tuo Kuopion keikka (tai vastaava) on tarkoitus järkätä tässä talven mittaan tonne kesäkuulle, ja toivon mukaan yhdessä Tinnen ja Piipun kanssa. Unohtamatta tietysti Timberlineä ja TomTomia. Perästä kuuluu.
Anttoo on oikeassa.
smile_org.gif
Hän kumppaneineen teki ISON työn järkätessään Kuopion reissua. Tutustuminen toisiin .ORGilaisiin Anttoon järkkäämällä tavalla oli hieno juttu. Ja jos ensi kesänäkin tulee moinen reissu, niin
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Siinähän meillä oli ideana, että kun ei oikein tunneta toisiamme, niin ohjelmassa oli rastitehtäviä arvotuin joukkuein.

Jeps...tohon ekaan...erittäin hyvä käytäntö ns.hajoittaa sakki.
toimiva homma porukan aktivoimiseksi.

Ja tohon tokaan,,,

toivottavasti riittää paukkuja, kiva oli mukana olla.

Talvellahan vois järjestää jonkun kelkkasafarin laskettelureissun oheen...onhan kaikilla kypärät sun muut härppättimet omasta takaan...pääsee sovittelee uusiakin...jottei kesä unohdu  
biggrin.gif

arcticcat2.jpg

Back