• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista pyörää kannattaa ostaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolffi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Seinäjoki
Olen ostamassa ensimmäistä vähä isompaa pyörää piikkipyörän jälkeen ja olen miettinyt että millaista pyörää minun kannattaisi etsiä.

Kävin koeajamassa Kawasaki ZX 6R -02, jolla on ajettu 38 000km, mutta en noista kilometreistä oikein tiedä, kuinka paljon ajettua pyörää kannattaa edes etsiä. Merkkihuollossa aina huollettu ja juuri 36 000 km huolto tehty.

Miltä kuulostaisi?  
smile_org.gif

Jep, varmasti hyvä laite jos oikein huoltokirjat jne löytyy. Eihän nuo ole vielä kilometrejä eikä mitään..

Terv. 71tkm ilman ongelmia.
tounge.gif

Ja nyt se perinteinen kilokiksutin
tounge.gif
ei tarvii vaihtaa enskesänä ... No ei tod, kusiaisella pärjää komeesti... Pari kesää, sitten tuokin käy pieneksi
cool.gif

Ite ajoin 5 kesää 600cc kyykyllä. Nyt vaihdoin tonniseen nakuun. Hyvin olisi riittänyt vieläkin mutta nyt teki mieli kokeilla jotain uutta.

Riippuu siitä tarviiko olla 25 kW vai täysitehoinen. Tuo Kawa kuulostaa ihan hyvälle.

Kovin kalliin kuulonen itse ostin kawan z750 8990 € vm 07 pakasta vedettynä......

Käy kokeilemassa useaa pyörää tai ainakin joitakin erilaisia (kyykky, peruspyörä tyyliin 600 Suzuki Bandit, custom, jne). Sittenpähän tietää, mitä haluaa.
biggrin.gif

ainoa vika monesti 38 t ajetussa on se, että kun ajat siihen 20tonnia lisää, niin se on 58 ajettu ja sitä ei osta kukaan.

Kovin kalliin kuulonen itse ostin kawan z750 8990 € vm 07 pakasta vedettynä......
Aika kallis tuokin. ER-6:n saa pakasta vedettynä seitsemään tonniin...
Saa saa ja mopoi saa kahteen tonniin on hippasen eri tason fillarit Er6:n ja z750 ja ihan eri tarkotukseenkin.......
Z750 heppoi 106 77,8kw
Er6:n 72,1hv 53kw

ja itse tyykkään enempi tosta zetan ulkokuorestakin... tosin makuasiahan tuo on.......

Saa saa ja mopoi saa kahteen tonniin on hippasen eri tason fillarit Er6:n ja z750 ja ihan eri tarkotukseenkin.......
Z750 heppoi 106 77,8kw
Er6:n 72,1hv 53kw
No et sit huomannut tuota ekaa postausta tehdessäsi että kysyjän haluama pyörä on kyykky eikä naku?
toki toki ja ohan ainakin uus zx6 tehokkaampikin kun z750 mut kuhan annoin sille hinta vertailua siitähän tässä koko hommas kait kyse oli.... toi sun esimerkkis ei kyllä oo lähellekkään ominaisuukiltaan samaa kun ZX6 mut anyways musta se sen fillari on liian kalliiksi hinnoteltu ajokilometreihin nähden satsaisin tonnin tai pari ja ostasin vähempi ajetun... tai jopa uuden melkeen vastaavan.

toki toki ja ohan ainakin uus zx6 tehokkaampikin kun z750 mut kuhan annoin sille hinta vertailua siitähän tässä koko hommas kait kyse oli.... toi sun esimerkkis ei kyllä oo lähellekkään ominaisuukiltaan samaa kun ZX6 mut anyways musta se sen fillari on liian kalliiksi hinnoteltu ajokilometreihin nähden satsaisin tonnin tai pari ja ostasin vähempi ajetun... tai jopa uuden melkeen vastaavan.
Yhtä lähellä se on Z750:stä kuin Z750 on ZX-6R:ää. Jos väität että Z750 vastaa ZX-6R:ää niin pieleen menee.

Sä taidat vaan nyt haluta olla oikeassa toota kait oletkin en sitä sanokkaan mut kuhan kaverin kannattaa katella lisää edelleenkin minusta kuulostaa kovin kalliilta peliltä ikäänsä ja kilometreihin nähden............. Mut kyl sä spede oot oikeessa ja aina tuut oleen en jaksas sun kanssa väitellä enempää edelleenkin se Z on kohtuullisen lähellä ZX6 tosta ja sun antama esimerkki tippuu jo hyvin kauas. uus ZX6 tosin maksaa sen 14 tonnia pyöreesti ja heppoi + kilowattei enempi ku zetassa mut zeta vääntää paremmin 78 nm ja zx6 66 mut ostaa mitä tahtoo.

Back