• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään tuli pihaan ZX-10R
062802jumpie_prv.gif

Versys -07 tuli hommattua ensimmäiseksi pyöräksi. Olo kuin hevosen selässä olisi, vaikken koskaan ole moista kokeillu. Varsin ketterältä vehkeeltä tuntuu ja voimaa tuntuu riittävän kortin luovuttamiseen saakka ihan kiitettävästi.

Tuntuu että suurimmalla osalla pyörät vaihtuu uudempaan. Mulla taas vanhempaan. Tänään tuli haettua GPZ1000RX ´86.

Hommasin vähän aikaa sitten z750r:n
Ehkä hätäilin vähän oston aikana mutta olen tyytyväinen.
Siihen vielä tuulilasi niin ok.

Olen uusi jäsen joten moikka kaikille.

ZXR 750 `91 96743 km mittaris ja n 200 km lisäks, ku napsahti vaijeri poikki Tsekki ja Saksa ( MotoGP ) reissun (4415 km) kotimatkalla.

Pari viikkoa sitten tuli ostettua GPZ 1100 -96.

Ja tänään kortin saamisen kunniaksi tuli ajeltua ensimmäiset 120 km.
sport05.gif

Joskus parikymppisenä ajelin Honda CB 450 twinillä pari kesää, sitten osuttiin auton kanssa samoille ajolinjoille.
Prätkäkuume on ollut varmaan jo vuosikymmenen mutta nyt kun sattui tutulla olemaan joutilaana neljä vuotta seisonnassa ollut Kawa GPX 600 R  -96 niin pakkohan se oli ostaa pois kuljeksimasta  
062802moto_prv.gif
tänään käytin rekisteröintikatsastuksessa ja ruuvasin kilven paikalleen, ei muuta kun baanalle... varovaisesti...  
wink.gif

Back