• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kawasaki z750 -05.Pari viikkoa sitten tuli haettua
cool.gif

Vuoden verran olin pyörättä, mutta nyt sorruin jälleen pyörien maailmaan. 6 tuntia sitten hain -02 ZX-9R:n, vasta 200km kerkesin sillä rullailla. On kyllä mulle sopiva sykkeli.  
062802moto_prv.gif

Heh
biggrin.gif

Piti olla ZXR400, mut olikin sit ZZR400:n. Myyjä sekoili ilmoituksessaan... (ja minä nick:n kanssa:-)

Pari tuhatta menny pyörän ja (A)kortin kanssa, tyytyväinen oon ollu...

Toivottavast hyviä kilometrejä vastasuudessakin.

Terve! Olisin ostamassa itelleni Kawasaki Ninja 250R:n. Siitä on sivukatteet, etukate, lokasuoja ja peili rikki. Onko tietoa mistä sais suhteellisen halvalla uusia tai käytettyjä osia tähän? Vuosimallia se on 2009, mut 2007-2010 osat kelpaa.
smile_org.gif

GTR 1400.   Rek. 12.03.2010.
Nyt ajeltu  n 14tkm. Huomenna ajelen mm Helsingissä,sitten:
mopo talviteloille! 
bawling.gif

"Eikun"eilen (26.09) ajelin 230km,nyt tallissa!

Toukuussa hain Heinolta VN1700 uuden 2009 mallia. Pelaa hienosti - mittarissa vajaa 5tkm, noin 2500km jälkeen tuntui kuin olis kone vasta herännyt -> menee mukavasti jne. Äänet ovat vain niin vaatimattomat
sad_orig.gif

Back