• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ZX-6R -01 Tuli talvella hommattua ja pitihän siitä katteet heittää nurkkaan!

http://bikepics.com/pictures/1313308/
Tyylikäs fighteri
smile_org.gif
Väritys on todella onnistunut.

huijuip
biggrin.gif

kawasaki gpz 500 vuosimallia 1995 ajettu vajaa 25 000 km...
sillä kulkee...aina kun kulkee
062802moto_prv.gif
hih...
okei valinta ensi pyöräksi..kilometrejä takana vajaa 5000...

Tänään tuli taloon sininen 2003 9R
062802jumpie_prv.gif
Kilometrejä osto hetkellä 12400. Muutokset. Minivilkut, Yoshimuran slipari.

Kle vaihtui vihdoin 750 Zephyriin. Pinnavanteilla varustettu nätti kuin mikä. Vm 96/98 ja ajettu 47000km.

nonniin. vihdoinkin sain aikaiseksi kameran muistikortin tyhjennyksen.
062802jumpie_prv.gif

eli tämä kausi on menty -05 kymppiärrällä ja on ollut nautinnollisia kilometrejä. ainoa ongelma on vain nämä suomen nopeusrajoitukset...

kliks  <-kuvia nähtävillä

Vm. -98 9R:llä mennään. Eka isopyörä ja kortti ollut taskussa 19.6.08 asti. Kilometrejä ehtinyt kertyä jo noin 2000 vaihtelevissa keleissä. Onpa tullut vesisateet ja hiekkatietkin tutuiksi heti alusta saakka.
Kuvia on allekirjoituksen linkissä.

Z750S -05

punanen
smile_org.gif

Ollut minulla nyt pari viikkoa. Ostaessani sillä oli ajettu reipas 8000km ja minä olen ajanut sillä kohta 2000km.

Ja tyytyväinen olen ollut, ekaksi pyöräksi tosi passeli  
cool.gif

Yli 15v. ilman pyörää, mutta nyt alla -96 VN800. Kilometrejä pyörä on niellyt jo 53000, mutta hyvin tuntuu pelittävän. Ei kun mamman kanssa baanalle.

Jeah pitäähän se liittyä jengiin. Eli Toukokuussa ostin ensimmäisen pyöräni, joka on Musta Kawasaki Er-6n vm-06. Mies olen ja pakko sanoa, että helvetin hyvä pyörä on ollut kiihtyvyyttä löytyy ja on pirun hyvä ajaa kaarteessa.

Back