• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Versys -07. Kilometrejä vielä 0 mittarissa
smile_org.gif

Tänään tuli pistettyä tilaukseen oranssi Z750.. Kiva sitten uudella päästä päästelee, kunhan tulee perille ja kelit antaa myöten..

Tuli ostettua sika säkissä, eli '08 10R ja edellinen oli '07 10R. Sitä edellinen taasen '99 9R. Ai miten niin kawa 4 ever?
033102bebe_1_prv.gif

Tuli juuri ostettu zx 12 r -00 kilometrit 17800km

ex.-gsx-r 1000 -01

Toivottavasti nykyisessä luonnetta samalla tavalla ,kuin vanhassa gsx- r 1100:ssa.
Mitä Kawasta juttuja olen lukenut pyörää pitää oikeasti ajaa.

GPz 750 Koneen vuosimallia en tiedä, kun ostin uuden koneen purkaamolta 35000 ajettuna myytiin, vuosimallina 87. Putkirunko saksasta ja rst:stä tehdyt tuplaputket lisää modausta tulossa.

mua lennättää vielä tämän kauden zzr600 -91 kilsoja 50tkm ja loota toimii moitteetomasti.
ens kaudella ehkä vfr800?
zzr1100?
idea3.gif

Nooh, pistetään nyt tännekin:
'06 Z750, lyhennetty Leovince, BMC, PC III, ja paljon muuta modausta / härpäkettä. Viimeisinpänä muutoksena sivumuovien maalaus mustiksi...

Kuva1
Kuva2

Talvella tuli ostetuksit ensipyöräksi tuollainen vanha
zzr-600 -94 kilsoja on mittariin kertynyt n. 60 000.
Tällä kawalla alkuun.

Punainen Z750 -04, ostettaessa kilometrejä 12tkm, nyt rapiat 24tkm. Pisin reissu suuntautui Nordkappiin viime kesänä..

Hyvin on toistaiseksi toiminut, ajellaan tällä vielä ainakin seuraava kesä, iso huoltokin juuri tehty..

Punahopea ZX-9R -94:sta tein kaupat. Kilometrejä mittarissa 37tkm. Ensimmäinen moottoripyörä. Kevarin olen omistanut -96 Ar-125 tehoputkella. Kova peli!. Tai ainakin ääni
biggrin.gif
. Toivon, että olisi luotettava peli.

Back