• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ite oottelen tässä että tulis tollanen z750 -07...toivottavasti mahdollisimman pian
sama homma...
sad_orig.gif

Kyllä se on kai pakko mennä vaihtaa 10r,ei muuten kun että työ kavereilla on sitten puhuttavaa.Tuumasvat mulle,että eihän tossa pyörässä mikä sulla on ole potkuu tarpeeksi,no tosiasia on että on sitä mutta,vaihetaan ihan piruuttaan.(ehkä).
cool.gif

Musta -04 10r. 18t mittarissa ja kivaa on ollut
buttrock.gif

Voimaakin ihan sopivasti. Tänään Leo Vincen putki tulossa.....ens viikolla enkä commanderi + säätö
smile_org.gif

z1000 vm-07.....nyt kilsoja n.1000,...tilasin aluksi oranssin mut ei alkanut näkymään.Onnistuin saamaan mustan joka löytyi liikkeestä.Ei harmita hyvin tuntuu potkivan mustanakin!....
thumbs-up.gif

Eilen kotiutettu 1500 Mean Streak 11000 mittarissa. Löytyiskö jostain manuaalia? Günther oli oheistanut vain huoltokirjan (leimavihko) olis kiva tietää jotain...

ja "Max72" ...welcome bro.

ZX-10R -05 15tkm Musta. Tuninkia: yoshimuran tri-oval carbon slipari, öhlärin ohjausiskari, teräspunosletkut, kirkkaat etuvilkut, minivilkut ja vaihdettu kilpiteline takana.

Kuvassa näkyvä ER-5 vm. 1998. 25 vuoden tauon jälkeen pyöräilemään, eli vanha ukko siis olen... Edellinen "prätkä" silloin muinaishistoriassa oli Honda CB125.

buttrock.gif

Aikani odottelin sellasta uutta z750...loppuenlopuksi myyjä sano ku anto jo rahat takasi että maahantuoja ei saa niitä pyöriä suomeen jostain syystä...nytten ajelen sitten zx6r kawalla
062802moto_prv.gif

Punamusta GPZ 1000 Rx - 87 aj. n. 72 th, viime kesänä hankin ja tuli n. 9000 km

Edellinen oli sinivalkopunainen Gpz 600 R -87...eli hyvä vuosikerta sekin ...17 vuotiaana on neito(kin)...kauneimmillaan...(tais olla 87 th lasissa kun luovuin)

Eli hyvä merkki on piikki jammun jälkeen löytynyt !
Nyt kolme kesää Rx:llä takana ja mittarilukema on nyt n.102 th km. Eilen tuli sitten pihaan toinen kawuri, Musta z 1300 - 83 mallinen "MÖHKÖ" - kaasaripeli.

Ens kesänä ois tarkotus ajella molemmilla vuorotellen.
Viime kesä ajeltiin möhkövoittoisesti - möhköllä ja räksällä. Eilen hommasin sit vanhan kusiaiseni takaisin ja tarkoitus olis vähän vuorotella noilla kolmella...tällä hetkellä kavoilla olen ajellu- 600 11th, 1000 47 th, 1300 18,5 th

Tässä pääsin pe 25.5. ensimmäisen pyöräni puikkoihin ja se on musta ER5 vm-05 ajettu n. 6000km, joista itse olen nyt ajanut n.100km
smile_org.gif

Back