• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
W650 vm. 2002. Ajettu 3000 km. Pappamopo. Vielä en ole tällä päässyt päristelemään kuin muutaman sata kilometriä, mutta toivottavasti ensi kesänä saan sen tavallisen kymppitonnin ajettua.

Elikkäs noin 6500km ajetulla -06 6r:llä kurvailen ja halutessa on myös käytettävissä loistokuntoinen 450 ltd -88, jossa vain 32000km mittarissa. Se on räyhäkkä peli tuo vika noista!

zzr 600 -91  mittaris: 1x ympäri+n8000km
cool.gif
062802jumpie_prv.gif

Tein just kaupat -00 ZR-7:sta.Kilometrejä 32 000 ja Leo Vincen vaimennin.Eiköhän tuolla köröttele oman aikansa...
sport05.gif

Viime viikolla tuli Belgiasta -91 ZZR600, 22tkm. Eli vasta keväällä pääsee parkkihallia pidemmälle pöristelemään ensikilometrejä.

Kilometrit tuntuisivat kyllä pitävän paikkansa - huollot tosin taitaa olla huonosti tehty. Eipä se paljoa kyllä maksanutkaan, saas nähdä kun saa rekisteriin mitä tulee loppukustannuksiksi.

Tässä vielä Kuva

Edit:// Historiana vielä maininta että xx kerhosta tänne loikannut... Sillä tuo kevät vähän odotuttaa kun ei ennen kyseistä pyörää ole ajanut.

ZXR 750 L1 -93 sitä tarttui eilen oikeastaan meikäläisen matkaan.

Kaupathan tuli sovittua jo viime kesänä, mutta nyt virallisestikin viety loppuun. Pyörä mun nimissä ja ajokelejä odotellessa...

Edit: Ei oo enää mulla ko pyörä
sad_orig.gif
sad_orig.gif

ZX-6R -97 löytyy, väri vihreä, 30K mittarissa. Viriä suutinsatsi, vapari sekä Vance & Hines kokoputkisto. Tänä talvena ollut moottoria lukuunottamatta täysin purettuna, tarkoituksena muutamien osien maalaus sekä tekniikan läpikäyminen.

Vuosimallia -97 olevalla ZZR-1100 mallilla.
Kilometrejä on kertynyt n. 60000, siisti kunto vielä.
Ostin kesällä 06, miellyttää kovasti.
-heikki-

Moikka vaan liityin tänne tänään. Minä ajelen Kawa VN 800 vuosimallia 1995. Ostin pyörän viime syksynä. Pyörällä oli ajettu 18.000 km kun se oli yhdellä meimiehellä joka oli aina 1/2-vuotta reissussa. No minä ajelin syksyllä 3000 kilsaa ja nyt odotellaan, että lumet lähtis.
062802moto_prv.gif

Kawasaki KLE500 -05 ja reilut 14 tkm mittarissa:
Periaattessa ihan mukava pyörä tuollaiseen retkeily-/matkailukäyttöön. Mutta ei vain mikään tunnu tämän pyörän tai oheispalvelujen osalta toimivan niin kuin olen aiemmin tottunut.

Back