• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tällä hetkellä ajellaan 97 vuoden ZX7R:llä Kilsoja on kertyny 48 tuhatta, joista omia tänä kesänä n. 6000 km

ZX12R:ää tekis mieli
buttrock.gif

Burn rubber, not your soul !

Kawasaki Gpz900r 1985 vuosimallin legendaarinen klassikko,tehokas ja mahtava pyörä,aikanaan voittanut paljon kisoja,testejä ja valittu vuoden pyöräksi.Heppoja 115,nollasta sataan 3,5sek ja huiput 240kmh,vuonna -85.
062802moto_prv.gif

puna-musta 6r 98 ajettu n24.tkm
josta ite päälle 2000km

Kiitos tykkään nam
062802moto_prv.gif

Zx-6r vm. 96. Saksan tuonti ja itellä ollut pari viikkoa ja kohta 30 000 km lasissa (paljon vaan oikeasti?). Eka pyörä ja ihan tyytyväinen.  
033102beer_1_prv.gif

Täältä löytyy vähän kuvia oma pyörä-osiosta.

Vasta hankittu GPZ500S -88. Väri musta/puna, mittarissa 65000 km.  
sport05.gif

Pitäähän sitä ilmoittautua tänne veljien ja sisarten joukkoon uutena kawakourana
smile_org.gif

Kyseessä on ensimmäinen pyöräni joten uutta asiaa oppii koko ajan. Alla on kawasakin zx9r vuosimallia 03 ja ajoon otettu 8.7.04.
Noin kolmessa viikossa on kertynyt kilsoja itselle ja pyörälle sellaiset
1900 ja fiilikset on mielettömän hienot
buttrock.gif

Kuva pärrästä löytyy tästä

Jeps viime maanantaina tuli hommattua -97 zr-6r punainen, Mittarissa 30tkm ja hyvin raksuttaa.. Ekat 300km ja kyllä ROKKAA  
033102beer_1_prv.gif

Tänään kävin ostamassa ekaksi pyöräksi tummansinisen ER-5:n, otettu käyttöön keväällä '99, kilometrejä mittarissa n. 11tkm. Nyt vaan sormet ristiin, että tulis vähän paremmat ajokelit!
thumbs-up.gif

Eilen ajelin vielä 24kkm ajettua-03 ZX6R:ää ja kuvittelin sillä vielä pitkään ajelevani. Sitten lainasin pyörää vaimolle
withstupid.gif
ja hyppäsin itse GS500:n selkään. Arvaatte mitä siitä seuraa.Reissun jälkeen sain kuulla että kawa ei enää mulle joudakaan
confused_orig.gif

No aamulla mopokauppaan, GS:ssä vaihtoon ja itselle alle ZX10R. Nyt jo hymyilyttää, 350 km takana.
smile_org.gif
. Papereita tehdessä kyllä tuli mieleen, että ihan viisas en taida olla.

ZX-6R 636 vm-04 ajettu hieman yli 18tkm ja lisää tulee tasasen tappavaan tahtiin...

Suosittelen

062802jumpie_prv.gif
zx6r -03  
inlove.gif
hieman yli tuhat kilometriä takana kwaakulla ja olen todella tyytyväinen. Ei harmita viisisatasen suitzan vaihto ollenkaan...  
sport05.gif

Uutuuden karhea Z900- 73, ainakin rekisteriotteessa. Kilometreistä ei hajuakaan, kun on kaikki ylimääräset roippeet karsittu pois. Ja taitaapi tuosta hämmennystä herättävästä rutjakkeesta nykyään tuhannen kuutiota löytyä...

kuva

Kawakymppi vuodelta 88 on pihalla ja 125tkm mittarissa. Pitänee ajella sillä itse vielä pari sataa tuhatta ja antaa sitten lasten lapsille kun kukaan ei tuota ikikonetta halua omakseen eli muoti on kai ajanut ohitse
cool.gif

Back