• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaista Kawaa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Musta ZX-10R ajettu 5000km
bowdown.gif

ZXR-750R -93.Raaka peli....ml.27600km(eli varmaan n.77000)niinkuin kaikilla tän ikäsillä....Vaihto matkapyörään kiinnostais.Vaimokin pitäs saada kyytiin.?

Pyöräni nykyisin kawa VN 15 SE -92.
Tuotu saksasta joskus.
Mittarissa 30tkm.
Muuten pelannu mut venttiiliremontin jouduin tekemää.

Ajelen pari viikkoa sitten ostetulla kawasaki zr 7:lla!  
smile_org.gif

Vuosimalli on -99 ja ajettu 8000tkm!  
smile_org.gif

Ajelen viininpunaisella Kawasaki ZR-7, vuosimallia 2000 ja mittarissa on tällä hetkellä n. 24500. Kävin itse Saksasta hakemassa.

Saksasta tuotu Kawa VN-750, vm.-93, mittarissa noin 32,3 tml joista itse vasta reilut 320 ml. Väri on vielä toistaiseksi orkkis...
Microkuva tos mun nickin alla
cool.gif

Ekaksi pyöräksi tuli hommattua tuolta Saksan maalta tuollainen GPZ500s, -97. Tonnin verran on tullu tässä vajaan kuukauden aikana ajettua.  
062802moto_prv.gif

ja eiku pärtsäileen
cool.gif

kuukaus sitte hommattu gpz 1000rx , -87 ja mittarissa 64250
ainaki vielä toiminu ja oon ollu tyytyväinen, kilosoi itellä tullu n.2500
buttrock.gif

Pari kuukautta sit ostin elämäni ekan pyörän ZX6-R:n vm. -00. Kilometrejä 26000.

Täytyy vaan todeta et kyl pyörällä köröttely on sit kivaa
062802moto_prv.gif

-89 zx-10 karjahtelee perseen alla nykyään, mutta vaihtuu toiseen merkkiin kohtsilleen.
nixweiss.gif

Back