• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaiset MP-messut ois hyvät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SenioRR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kesällä ulkoilmassa niin että voisi tulla mopolla? Koeajoja? Tulisikohan tuosta liikaa härdelliä, ehkä tuo koeajohomma ei ainakaan toimisi? Kunhan tässä spekuloin, mutta miksi ei joku näyttely voisi olla kesälläkin?
Jotain tällaista tuli mullekin heti mieleen, mutta ennätitpä sanoa ajatuksesi ensin
biggrin.gif

Tyypillinen junttimeininkihän tuolla ainakin launtaina oli! Kovanaamat team suzuki takit päällä ja ihan ympäri päissään. Ne voi mun puolesta heittää pihalle.
biggrin.gif
Joo ittee vitutti kans nää ajotakkiheebot. Muutenni oli paska meno, viimeset mopomessut ainaki mulle Suomesa.

Jos selässä lukkee Lucky strike, ni sen voi pistää monttuu samoilla vauheilla. Aamen.

Vähemmän viinaksia yms. juttuja, enemmän mopoja ja aiheeseen liittyvää. Ne misut saa jättää, ei niistä pahasti haittaa ole mutta kuha ne prkl känniläiset pysys jossain muualla ku haastamassa riitaa ja tönimässä muita messuilla
mad.gif

Humalassa saa olla mutta ei idiootti... sitä varten on ne kantakuppilat.

Keikaroivat messumisut veke.
Kaljabaarit pois.
Känniääliöt ulos.
jep tässähän ne tulikin. Tosin en ole itse pariin vuoteen osallistunut, enkä muista nähneeni huonosti käyttäytyviä känniläisiä pahemmin. Ehkä ajat on muuttuneet..

Tuntuu että moottoripyörät on sivuroolissa eikä ne kaikkia paikalle eksyneitä kiinnostakkaan. Kunhan saa tuijotella vähäpukeisia messuhoroja.
Mp-messuilla haluaisin nähdä moottoripyöriä ja kaikkea siihen liittyvää enkä bimboja akkoja enkä varsinkaan niiden takia paikalle saapuneita käytäviä tukkivia äijiä.

Mutta messun järjestäjille se lienee yksi ja sama onko paikalla mitään moottoripyöriin liittyvää, kunhan jengiä on paikalla ja raha vaihtaa omistajaa

Sunnuntaina ei näy humalaisia. Nukkuvat eilistä päivää pois. Suosittelen lämpimästi.

Jep, tässä tulee ikävä aikoja jolloin moottoripyörien tukkukauppiaat masinoivat itse messut. Suomen Messuille on yks vitun lysti mitä moottoripyöräväki messuista ajattelee - pääasia, että liput menee kaupaksi... ja menihän niitä liki 80.000 kpl. Messut on nyt itse järjestäneet MP näyttelyn pari vuotta - sinä aikana kehitys on ollut moottoripyörä harrastajan kannalta murheellinen.

Tämänvuoden messuilla tehdyn tutkimuksen mukaan kävijöistä enää vain n. 60 % omistaa moottoripyörän ja niiden määrä jotka vain tulevat haaveilemaan = siis "tukka edessä ja elämä takana" -tyyppien määrä on lisääntymässä. Näissä piilee myös messujärjestäjän suurin mahdollisuus edelleen kasvattaa kävijämäärää.

MP Messuista näyttää tulleen parina viimevuonna enemmänkin torikauppiaiden kokoontumisajo. Sääli sinällään kun ajattelee tapahtuman perinteikästä historiaa, mutta eipä ole ensimmäinen eikä viimeinen tapahtuma jonka messut ahneuksissaan ryssii pilalle.  
kynttila.gif

Ensivuonna uutuuksia tulevat olemaan ainakin edelleen runsastuva t-paita tarjonta - uutuutena otetaan käyttöön ulkoalueet Käpylän jalkapallokenttien suunnalta, hattaroiden myynti,  tarot korteista ennustaminen, sekä täysimittainen tivoli ja kotieläinalue... Onneksi olkoon hyvästä bisneksestä.

Back