• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaiset laukut käy Bonneen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terve!

Uutena foorumilaisena heti kyselemään... Mulla on vm. 2003 Bonneville. Minkälaisia laukkuja (sivu-, perä-, tankki-) olette laittaneet Bonneen? Kiitos vienkeistä etukäteen.  
cool.gif

Itsellä T-bird, mutta olen pärjännyt melontasäkeillä sissybariin kiinnitettynä. Jos lontoonkieli taipuu, niin käypä näillä sivuilla. Siellä on lisää keskusteluita, vinkkejä ja linkkejä...

Mä olen pärjännyt joillakin halvoilla satulan yli heitettävillä pienehköillä nahkalaukuilla. Ei tarvitse mitään rautoja tms.

Mites noi Trumpan omat laukut? Onko mistään kotoisin? Noissa nyt ainakin tulee laukkuraudat mukana, mutta onko muuten vastinetta rahalle?

Käyppä kattomassa www.newbonneville.com siellä on kaiken näköistä tauhkaa ja ainakin vanhaan Americaan ja nykuiseen Rockettiin on tarjolla laukkujakin.
Itellä ei ole kokemusta toimituksista mutta rocket tapaamisessa muutama suitsutti että hienosti toimii.

Mulla oli Bonnessa Trumpan omat kankaiset sivulaukut ja tankkilaukku. Lähinnä päädyin niihin kun kyseisiä laukkuja triumphratissä kehuivat. Ja samassa lähteessä haukuttiin trumpan omat nahkalaukut ihan paskoiksi useammankin kirjoittajan toimesta (ainakin se malli joka suippenee taaksepäin).

En muista paljonko maksoivat, mielikuva että hintavahkot muttei älyttömät. Makuja on monia, mutta mun mielstä kankaiset laukut oli ihan OK näköiset. Olin muutenkin niihin varsin tyytyväinen, tukevat jne. Pari miinusta. Laukut ovat malliltaan vähän neliömäiset. Tarkoittaa että pitkulainen telttakäärö ei mennyt laukkuun sisään. Muutenkin saisivat olla vähän isommat pidempiä reissuja ajatellen. Tankinsuoja/tankkilaukun pohja ei täysin pysynyt paikoillaan l. laukku pääsi vähän liikkumaan. Tais tosin ollut käyttäjässä vika kun en saanut niitä remeleitä tiukalle. Eivät ole vedenpitävät. Mukana tosin on asialliset suojat, mutta jotenkin niiden virittely ei ollut inspiroivaa tekemistä. Made in Vietnam.

Tapasin kerran Monster-kuskin, jolla Ducatin omat kangaslaukut, hän kommentoi ensinäkemältä Trumpan laukkuja paljon paremmiksi.

Back