Mulla oli Bonnessa Trumpan omat kankaiset sivulaukut ja tankkilaukku. Lähinnä päädyin niihin kun kyseisiä laukkuja triumphratissä kehuivat. Ja samassa lähteessä haukuttiin trumpan omat nahkalaukut ihan paskoiksi useammankin kirjoittajan toimesta (ainakin se malli joka suippenee taaksepäin).
En muista paljonko maksoivat, mielikuva että hintavahkot muttei älyttömät. Makuja on monia, mutta mun mielstä kankaiset laukut oli ihan OK näköiset. Olin muutenkin niihin varsin tyytyväinen, tukevat jne. Pari miinusta. Laukut ovat malliltaan vähän neliömäiset. Tarkoittaa että pitkulainen telttakäärö ei mennyt laukkuun sisään. Muutenkin saisivat olla vähän isommat pidempiä reissuja ajatellen. Tankinsuoja/tankkilaukun pohja ei täysin pysynyt paikoillaan l. laukku pääsi vähän liikkumaan. Tais tosin ollut käyttäjässä vika kun en saanut niitä remeleitä tiukalle. Eivät ole vedenpitävät. Mukana tosin on asialliset suojat, mutta jotenkin niiden virittely ei ollut inspiroivaa tekemistä. Made in Vietnam.
Tapasin kerran Monster-kuskin, jolla Ducatin omat kangaslaukut, hän kommentoi ensinäkemältä Trumpan laukkuja paljon paremmiksi.