• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
R6 läksi ja tilalle tuli tonninen L1 kikseri, mikä on huhujen mukaan kohtuullisen nopea laitos.

Pitäis keretä ens kaudella.

Heps.Minulla on vähän muuneltu 750f vm89.Laitoin muutama vuosi sitten 1100f koneen siihen,kyllä siinä oli vähän väkertämistä että sopi paikoilleen.Mutta nyt kysymys viisailta kun tänää katsoin tulppia joilla on ajettu 2000km
niin keskimmäiset oli kuin uudet ei siis yhtään karstaa tai muutakaan palamis töhnää,laidoilla normaalia karstaa käytin aamulla koneen kuumaksi eli ekat savut jo nyt.Minulla on ollut kyllä etiäinen että katteet ovat ahtaammat kuin 1100f:ssä mutta lämpö ei ole itse asentaman mittarin mukaan noussut kuin kerran 100 asteeseen.Nyt mietin pitäiskö laittaa keskimmäisiin kaasareihin pykälän verran isommat pääsuuttimet vai pykälän kylmemmät tulpat jotka on on ohjekirjan mukaiset ngk 9 vai eikö 2000km vielä riitä muodostamaan karstaa ja jos käy vaikka kuuman,männän päissä normaali karsta kerros,kaasarit kunnossa ja sykassa ja muutenkin pyörii hyvin.Olen ajanut varmaankin 20000th tällä myllyllä.Kiitos etukäteen.tv arto:)

TomppaR6 sanoi:
Tämmöinen GSX-R 750 vm.1991 tuli hankittua kakkospyöräksi, ekat 100km ajettu tänään ja ihmeen nätisti tuntuu kulkevan noinkin vanhaksi mopoksi, mittarissa on 86tkm.

Mulla oli samanlainen vuonna 1991 sillon kun se oli ihan uusi 😊

Aloittelen harrastusta 1993vm. Vanhuksella, alkuperäis tyyliset vilkut vielä hakusessa edellisten omistajien tuunailujen tilalle.

Liitetiedostot

• IMG_2867-1024x683.jpg
    IMG_2867-1024x683.jpg
    101,1 KB · Katselut: 83
Täksi ajokaudeksi tuli vaihdettua pyörä suitsaan ja alle päätyi GXS-F 750, toivottavasti tästä ois muutamaksi vuodeksi kulkupeli
:orgmp:
IMG_20200328_164546.jpg

halen sanoi:
Täksi ajokaudeksi tuli vaihdettua pyörä suitsaan ja alle päätyi GXS-F 750, toivottavasti tästä ois muutamaksi vuodeksi kulkupeli
:orgmp:
katso liitettä 20686

Vähänkään pidetty huolta niin on,
konen on käytönössä ikuinen/kestää huonakin pitoa/älyvapaata rääkiä,
jos rikki haluaa niin töitä on tehtävä että hajoaa,

K5 750 gsxr tuli eilen ostettua. Pyörä on Tampereella ja minä Joensuussa. Saa nähdä saako milloin haettua jos pistävät Pirkanmaan samaan tapaan kiinni kuin Uudenmaan. IMG-20200328-WA0006.jpg

Back