• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
308545_10151554085429699_297464425_n.jpg

Tuollattiin.
Ysärirouva, 1100 Gsx-r.

Aika uudehkon mallinen tuosta tulee, mutta halusin säilyttää alkuperäistä väriä vastakkaisena, isoa pyöreetä ajovaloa jne. Koitan saada aikaiseksi kuitenkin jotain klassista ja simppeliä.
Tästä lähettiin:
284165_10151154254104699_550537484_n.jpg

Viikon ja reilun 1000km on alla hyrissyt nyt GSX750 vm.01. :rakastunut:

iz0u2v.jpg

Ensimmäinen Suzuki minulle, katsotaan jääkö tästä merkkiin koukkuun. Upean näköinen ainakin omaan silmään. :jippikaijee:

mallu sanoi:
Viikon ja reilun 1000km on alla hyrissyt nyt GSX750 vm.01. :rakastunut:

iz0u2v.jpg

Ensimmäinen Suzuki minulle, katsotaan jääkö tästä merkkiin koukkuun. Upean näköinen ainakin omaan silmään. :jippikaijee:

Onkohan meikäläisen vanha pyörä. :thumbup:
Ainakin laukkuteline ja slipari viittais samaan.

Dumlir sanoi:
Onkohan meikäläisen vanha pyörä. :thumbup:
Ainakin laukkuteline ja slipari viittais samaan.
Olisiko näin? Ei näitä kyllä kovin montaa liikenteessä ole. :) Tämä on saksan tuontia, mutta itse ei tarvinnut niin kauas lähteä vaan Keski-Suomesta tämän noudin.

Edit. Rek. nro FE-199

RGV 250 -92. 200 km tullut ajettua kadulla ja tuntuu hemmetin hauskalta laitteelta. Toivotaan että tunne säilyy kun siirrytään rata-ajoon.

mallu sanoi:
Olisiko näin? Ei näitä kyllä kovin montaa liikenteessä ole. :) Tämä on saksan tuontia, mutta itse ei tarvinnut niin kauas lähteä vaan Keski-Suomesta tämän noudin.

Edit. Rek. nro FE-199

Juu, sama pyörä se on :)
Turvallisia kilometrejä!

Back