• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime kesänä ensimmäinen suska
smile_org.gif
1000 K4
062802moto_prv.gif

Loppukesästä ostin -94/60000km ajetun 900-rf susnan...kerkesin ajamaan 2500km ennen talven tuloa...tyytyväinen olen pyörään ollut..Vanhahan se on monen mielestä mutta mulle kelpaa...hyvin ainakin tuntus kiihtyvän..Jos 30 tonnia kestää vielä niin riittää mulle
smile_org.gif
Kevättä ootellessa...

Minulla on Suzuki GS 400 vuosimallia 78.
Kilometrejä ei ole tullut paljon. Koska olen ajanut viime kesänä vähäsen. Ja enkä ole tarkemmin niitä laskenut. Toivottavasti ensi kesä on parempi ajo sää eikä sataisi vettä niin paljon.
Se kulkee mukavasti ja vie minut eteen päin. Odotan innollani kevättä jotta pääsen taas ajamaan.

Mukavaa joulun odotusta ja hyvää itsenäisyys päivää.

kynttila.gif
sport05.gif

Haaveena 1500 intikka. Sitä odotellessa ajelen nykyistä skootteriani Nexus 500 (siis myytävänä). Meniköhän tää kaikkien lakien mukaan, mut kaippa tää poistetaan jos sensuuri iskee. Jatkan  
062802moto_prv.gif
unissani.
smile_org.gif

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Terve! Triumph speed fouri meni vaihtoon ja musta Suzuki TL1000S -97 tuli tilalle.... Nätti kun sikapienenä, ja Bos:in sliparit antaa hyvät jytinät.... Oispa jo kevät
buttrock.gif

Ensimmäinen kausi takana Suzuki RF600R:llä -96 48tkm, juuri huollosta kotiin noudettu. Tuo uusi nokkaketju + venavälyksien tarkistus = levollisia kilometrejä ensi kaudelle
062802moto_prv.gif

vaikka joksenkin nälkä on kasvanut talven aikana ja mieli laittaa suurempaa konetta alle, ennen kaikkeaan suzukia
cool.gif

Jippii, hiano fiilis. Tänään vaihtui mainiosti pelannut ensipyörä (GSX 750F '03) isoon rosvoon. GSF Bandit 1250 SA ABS nyt alla, jolla ajettu 8000km. Nyt on tarjolla enemmän voimaa, jolla ajella mamman kanssa kesän taipaleita.
062802jumpie_prv.gif

Tänään tuli tehtyä kaupat k4 gsx-r750:sta ja 6erkki läähti odottaan uutta omistajaa. Prkl että kesään on pitkä aika

Back