• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli juuri hommattua gsxr 1000 k3.On kyllä upea laite mitä tuossa vähän kokeilin.Samalla ensimmäinen katu härveli
smile_org.gif

Ensinmäiset uuden motoristin kilometrit (1300km) olen nyt ajellut

Gsx 750 F -89

tyytyväinen olen ollut.. ikävää että olen pikkasen kokeillut k7 busaa ja se nyt kummittelee  
cool.gif
Elä siinä ikävöi, osta pois. JOS koskaan niin nyt saa hyviä vähänKIN ajettuja Busia TODELLA asiakasystävälliseen hintaan, eikä toi uus K8 : kaan kallis oo, ja taas mennään aimo harppaus etiäppäin jos vertaa vanhan koulukunnan Busaan .    
062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif
Raha on se ikävämpi puoli.. mut jos tuon vanhuksen käyttäis eka kyljelleen nii katellaa sit uusiksi
062802jumpie_prv.gif

Mun ensimmäiseks pyöräks päätyi GS500E, -97. Ihan hauska. Kuski kiihtyy nykyään vaan nopeemmin ku pyörä  
tounge.gif
35k km ajettu sillon ku ostin. Oon ite kelannu sillä vasta 3k km. Väritykseltään se on kyl kiva. Sinivihree? Eos
biggrin.gif

Reilu viikko sitten toteutu monivuotinen haave ja GSX-600F tuli ostettua, vuosimallia tosin -92 mut kyllä kai tuolla pari kesää ajelee, isompaa odotellessa... =)

Pyörä vaihtui uudempaan ja erimalliseen, merkki pysyi kuitenkin samana. Elikkäs -93 1100 kiksutin vaihtui -99 1200 rosmoon ja on se makiaa
062802jumpie_prv.gif

Back