• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-08 GSX-F pari päivää ajettuna. Kortin sain myöskin toissapäivänä ja pärrä odotteli kiltisti liikkeessä hakua
wink.gif

Reipas 400km nyt ajettuna eikä tällä hetkellä paremmasta tekemisestä tietoa
smile_org.gif

Ja värinä siis musta/harmaa.

TÄLLÄ ajoin liki 2 mukavaa vuotta .

Liekitetty+Myyntikunnossa+1+_.jpg

TÄLLÄ AJAN ehkä seuraavat 2 vuotta, joskin pyörän ulkonäkö muuttuun tuunauksessa aikas ratikaalisti ennen lopullista käyttöön ottoa.

BP2+koeajolla-1.JPG

Silmiä hivelevän hieno on kyllä Raikulin ex Busa, ihailin sitä itsekkin Heinolla tuossa männä viikolla kun käytin oman nupun huollossa.

Niin ja siis omana helmenä on musta Suzuki GSX-R 600 vm.2007
inlove.gif

Aivan mahtava pyörä kaikinpuolin
buttrock.gif

gsx-r -05 750 limited. veivattu 13500.
tosin lauantaina konttasin sillä ja nyt se on pajalla. onneks ei menny ku vilkku ja peili ja toisen puolen katteet.
eli pyörä on nopeammin kasassa kuin kuski, jolta on solisluu poikki...=(

Täältä löytyy madallettu GSR, jonka kanssa matkataan toista kesää.
smile_org.gif

joopa joo.. onneksi insinöörisnainen osaa ajaa mopottimella kun ei näemmä osaa edes kirjoittaa...
wink.gif

Ensinmäiset uuden motoristin kilometrit (1300km) olen nyt ajellut

Gsx 750 F -89

tyytyväinen olen ollut.. ikävää että olen pikkasen kokeillut k7 busaa ja se nyt kummittelee
cool.gif

Viikko sitten tuli haettua 1200 Bandit vuosimallia 99.
Mittarissa reilut 58tkm.
Pikkasen erilainen verrattuna 535 Viragoon.
tounge.gif

Ensinmäiset uuden motoristin kilometrit (1300km) olen nyt ajellut

Gsx 750 F -89

tyytyväinen olen ollut.. ikävää että olen pikkasen kokeillut k7 busaa ja se nyt kummittelee
cool.gif
Elä siinä ikävöi, osta pois. JOS koskaan niin nyt saa hyviä vähänKIN ajettuja Busia TODELLA asiakasystävälliseen hintaan, eikä toi uus K8 : kaan kallis oo, ja taas mennään aimo harppaus etiäppäin jos vertaa vanhan koulukunnan Busaan .
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

Back