• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eka pyöräksi tuli hankittua GSX-F 600 V93.
062802moto_prv.gif

Vaihtui 8 viikon jälkeen GSX-R 750 v98.
buttrock.gif

Mun toinen pyörä ja kolmas kesä gikserillä.
Eli GSX-R 750 -01 malli 2002 otettu käyttöön
ns. ylivuotinen. mittarissa 18 000.
smile_org.gif

Keltainen k4 600 gsx r vaihtuu keskiviikkona k7:aan samanmoiseen, mutta puna-valkeaan.
Siinä jopa nää mun tyngät jalat yltää maahan
062802jumpie_prv.gif

Keltainen k4 600 gsx r vaihtuu keskiviikkona k7:aan samanmoiseen, mutta puna-valkeaan.
Siinä jopa nää mun tyngät jalat yltää maahan  
062802jumpie_prv.gif
Tynkäjalkaisuudesta puheen.. (perse liian lähellä maata myös täällä) ..RF sai kokea muodonmuutoksen viime kesänä jolloin se madallettiin ja uuden litteämmän satulankin sai selkäänsä. Nyt ei olla pulassa joka paikassa kun ylttää ihan molemmat kengänpohjat maahan entisten varpaankärkien sijaan!!
Mukavaa:)
sport05.gif

viikon olen ajellut uudella 650s banditilla. 430 km. en ole koskaan ennen ajanut moottoripyörällä enkä juuri mopollakaan..jännää hommaa varsinkin se mopokaupasta lähtö. olen tyytyväinen banditiin, kun ei ole muistakaan kokemusta.helppo ja hauska ajaa joskin aika painava. 1250 olis ollu mulle ehkä liikaa aloitusmopoksi. turvallista matkaa mulle ja muille...

SV 650 S -03, muutaman kesän tauon jälkeen päädyin samanlaiseen, kun edeltäjänsäkin oli. Mallia oli tosin vähän päivitetty matkalla. Edellinen oli -02.

Viininpunainen Bandit 650SA, -07 ja mittarissa vajaa 1000. Eka oma pyörä kautta aikojen ja eka kerta 25 vuoteen kun pääsee ajamaan.

Back