• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostinpa juuri uuden SV650S:n ivans TRE:llä ja viperin putkella varustettuna!
062802moto_prv.gif
ja värihän oli grafiitti.

no nyt sitten vaihdoin hondan suzukiin-2 viikon päästä tullee talliin vm.99 hayabusa
062802jumpie_prv.gif

..ja nyt se on tullut...
aika kivat mörinät...
cool.gif

TL1000R-98. sinivalkomusta just ostin menee varmaan muutama tankillinen pelkkiin kaasutteluihin
smile_org.gif

Toista motskarikesää odotellessa alla on Suzukin pikku-bandiitti (GSF 650SA -06).

Reilu 10000 kerkesin viime kesänä harjoitella ja vajaan parin kuukauden sisällä pitäisi päästä aloittelemaan harjoitukset alusta
sport05.gif

Tuollainen GSX-R 750 K6 tuli viime kesänä ostettua. Mittarissa n.5000 ja kovasti ensi kesä mennään sillä.  
sport05.gif

Elikkäs eka postaus mulla täällä foorumilla...

Iso tervehdys kaikille!!!  
033102beer_1_prv.gif

Viime kesänä ostin GSX-750F, ja oon tykänny ajaa, menee ihan tarpeeksi mun käyttöön kunhan vielä saan täksi kesäksi sivulaukutkin niin sitten reissun päälle aikuisten oikeesti!

NELJÄ KESÄÄ ollut GSX1100-G VM-92 NYT AJETTU 26000MILE
SYSSYLLÄ VAIHOIN TULITERÄN KM MITTARIN AJ 500KM,PASSAS
HEITTÄMÄLLÄ 1200 BANDITIN MITTARI(IDENTTINEN).
-G ON HIENO PELI EN AIOKAAN MUUTA AATELLA(naftaliiniin laitan jos uuempaa mieli)
inlove.gif

Back