• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnittelut itsellesi!

Mikäs tässä on kevättä odotellessa.  
inlove.gif

Toivottavasti keretään ajelemaan kesällä johonkin kinkereihin!  
thumbs-up.gif
 :
smile_org.gif
Kiitoskiitos!
Nimenomaan, mikäs tässä odotellessa kun kalusto alkaa olla kohdillaan!
No varppina jossain kinkereillä keritään näkemään!

cool.gif

062802moto_prv.gif
Suzuki GSX R K5 molemmilla ajettu 5800km
mustat ratatykit
biggrin.gif
normal_giksu-vas.jpg
normal_uus-tulokas-meid%E4n-perheess.jpg

nyt taitaa "pojilla " osat vaihtuu ...niin hyvä peli että niitä pitää olla kaksin kappalein
wink.gif

Yammu vielä mutta suurin haaveni on Hayabusa. Semmosen haluun kunhan saan kakkoskuskin myös ymmärtään miks se on maailman upein pyörä!

buttrock.gif
kun täällä kysellään että minkälaisella kulkupelillä mennään,niinkun jalat edellä.. kun customeista on kyse.. itselläni Susuki Intruder VL 1500 vm-98 kesää odotellen..kohti mennään !
062802moto_prv.gif

-97 punanen tellu (S) kn/Bos jne jne... toista kesää odotellessa

Minulla GSX1100G, toinen kesä alkaisi tytön kanssa kohta.
Kilometrejä 32000 mittarissa tällä hetkellä joista itse ajoin 16000 viime kesänä. Pyörä tuotu Saksasta pari vuotta sitten, ajomäärä vain myyjän puheiden varassa (lievä epäilys). Kunto kyllä tukee ilmoitettua ajomäärää. Kahvakumit, jalkatapit ja jarrulevyt kuin uudet mutta miten on mahdollista että 12 vuotta vanhalla pyörällä olisi ajettu vain 16000 km?
Olisiko täällä kokemuksia saksalaisten ajotottumuksista?

Mulle on loppukesästa, kunhan saan vaan tarvittavan 18v iän täyteen, tulossa alle vm -88 GS 500 E 40tkm, jos vain kaikki menee putkeen.

pappa mallin bandiitti 1.2 ajettu 32.000 eikä yhtään hinattu eikä työnnetty vm. 97

Back