• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hayabusa '03 ajelen tätänykyä, tätä ennen oli pieni valitettava tauko oman pyörän omistuksessa.

Jonkun matkaa toistatonnia tullut nyt parissa viikossa ajeltua.. Loisto vekotin..

GSX 1100G -92, kuukauden verran ajeltu.. hyvä peli
sport05.gif

Suzuki RG-125F oon ajellu viime kesästä lähtien. Kilometrejä on kertynyt jotakuinkin 18000... Pyörä on vuodelta 1995 ja sillä on ajettu abaut 69000km...

Uusia .Org gilaisia ollaan ja alla on Suzuki 1200 N Bandiitti.  
062802moto_prv.gif
Vaihtanut tallia Kawasakista tämän vuoden keväällä ja eipä ole tullut kaduttua!  
biggrin.gif

Sininen DL650 V-Strom on alla, (viileitä) kilometrejä takana n. 500. Vuosimalli luonnollisesti 2004  
smile_org.gif
Mulla myöskin DL650 V-Strom, luuonnollisesti -04 vuosimallia, väritykseltään musta, ainoa oikea väri
smile_org.gif

Matkaa on taittunut kesän aikana 7700km tähän mennessä.

Alkuvaikeuksien jälkeen on mennyt hyvin.
Mutta täytyy sanoa että ensimmäisten viikkojen ongelmat hieman säikäyttivät epäilemään sekä pyörän laatua että turvallisuutta:
250km jälkeen irtosi edestä toinen jarrusatula. Pultit olivat olleet sen verran löysällä että olivat tippuneet ajossa omia aikojaan tielle.
Onneksi aloin ihmettelemään että mitä vastasan tulevat autoilijat vilkuttelevat valoja. Sitten huomasin kurkistaa iskarin vartta pitkin etupyörälle, ja järkytykseni toinen jarrusatula heilui siellä vain jarruletkun varassa
omg.gif

Nopeutta tässä vaiheessa 100km/h, onneksi en ajanut mutkaista tietä, niin ei heilahtanut satula vanteeseen.

Tämä kun saatiin korjattua niin parin viikon päästä alkoi akku tyhjentyä automaattisesti. Huollossa jälleen korjasivat, mutta en kuullut minne oli virta hävinnyt kun ei ollut huoltomies enää paikalla pyörää hakiessani.....no toivottavasti ei vika uusiudu ainakaan reissun päällä ollessa.

Kolmas ihmetys oli kun ajelin 600km matkan takalaukun kanssa, ja laukkua ois ottaessani hoksasin koko takatarakan olevan löysällä, pultit olivat nousseet puolisenttiä  
omg.gif

No tämä oli kuitenkin liikkeen vika koska asennutin pyörään valmiiksi sivulaukkutelineet ja ne tulevat tarakanpulteilla kiinni...jollakin on siis unohtunut kiristää!!
Tämän jälkeen kiristelin itse ja ovat pysyneet 6000km

Suzuki GSX 1100 S Katana -82. Eli legendaarista ekaa vuosimallia Katanaa.

Vähän piristetty versio, porattu viimeiseen ylikokoon, eli tilavuutta on 1166cc. Lisäksi vähän kaikkea normaalia viritystä tehty; putket, kaasarit jne. Takasvingi on XJR Yamahasta, takavanne 1200 Banditista, 180 takarengas (alkup. on 130) ja sellaista...

suzuki gt 250 -77 B, rupsuttaa nätisti ku on tullu panostettua jonkun verran. Hyvä homma sinänsä ettei ole paskaakaan mennyt niin sanotusti kankkulan kaivoon vaan parannusta joka pennillä.

Nyt tuli hommattua toiseksi pyöräksi, vuoden 79 GT125:nen sutsuki. pitkälti orkkis kuntoinen, tosin kromiosat kärsineet ja pienempiä osia näin purkamisen yhteydessä todettu vaihdetuiksi. Talven aikana ulkonäköön muutosta tulossa, ja paljon =)

tonninen gsx-r -03
inlove.gif
ajeltu on 8500, takarenkaalla ehkä enemmän..
033102bebe_1_prv.gif
Kyllä kesti että oppi rekisteröityä tänne.
withstupid.gif
Olen ummikko tietokoneen kanssa. Onneksi viisaampi vaimo.
bowdown.gif

Avatar kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta..

GS500f, -04, mittarissa huimat 1600km
sport05.gif

Joo, minä en ole (ainakaan toistaiseksi) ollut isojen pyörien perään niin mulle piisaa pienempikin pärrä.
tounge.gif

Eli GN250 Sussulla ajelen ja hyvin riittää.
sport05.gif

Mukava ajettava ja vaivaton peli.

Back