• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
TL1000R -00 Sin/valk. Aj.18tkm.
biggrin.gif

Katos perhana.. edellisissä viesteissä kahdella muullakin TL 1000 R ja pari TL 1000 S:ää näytti myös olevan.

Itsellä keltainen TL 1000 R vm. 99 ja mittariin ruuvattu 28 tkm. Yoshimuran putkistot, filsu ja jotain muuta pientä...

Katos perhana.. edellisissä viesteissä kahdella muullakin TL 1000 R ja pari TL 1000 S:ää näytti myös olevan.

Itsellä keltainen TL 1000 R vm. 99 ja mittariin ruuvattu 28 tkm. Yoshimuran putkistot, filsu ja jotain muuta pientä...
Mikä ero on TLS:ja TLR:n välillä? Arrä kai enemmän kilpuri. Osaatteko verrata mikä SV 1000 S:ssä on kehittynyt TL 1000 S:ään verrattuna. TLS:n voisi saada käytettynä kohtuulliseen hintaan jos kohdalle sattuu... vai onko pommi?
nixweiss.gif

Joo, Lynxhi vaihtui sitten viime viikonloppuna mopoon! Tallissa lauhempia ajokelejä odottelee nyt GSX 750 F -99. Sanokaapa vanhoina alan pirkkoina,  
bowdown.gif
oliko lajin vaihto hyvä veto!!

Kawasaki putkesta siirryttiin viikko sitten suzuki kerhoon. SV1000 -04 naku tuli tilattua, sinisenä.

Nyt sitten odotellaan että tulisi kelit...niin ja se mopo. Huhtikuun 15. päivää vilauteltiin toimituspäiväksi.

V-Power!

Minä ja tuleva Susuki

idea3.gif

Kesällä 2002 alla oli Suzuki GSX-R750W '94 ajettuna jotain 33tkm..

Kesällä 2003 oli Suzuki GSX-R750X '99 ja ajettuna noin 25tkm

Saas nähä mikä on alla nyt tulevana...
sport05.gif

gsx 750 ähvä -91, 65 tkm ...vielä atomeina, mutta kevääksi kasaan, jos vaan sama määrä osia löytyy kuin kasassa olevasta vastaavasta

Tallissa majailee GS 500E, vm. '91. Kilometrejä mittarissa n. 72 000, joista itse olen ajanut 0 km. Pyörä tuli mun huolehdittavaksi viime vuoden lopulla ja huhtikuussa tulee ekat omat kilometrit mittariin!  
sport05.gif

Kesällä 2003 tuli ajeltua suzuki gsx 750 nakulla. Nyt talissa odottaa uusi iso bandit S. Voi tätä odottamisen tuskaa!

buttrock.gif

Back