• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Suzukilla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZoooM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GSX 1.4 ajettu 700km ja lisää tulee
biggrin.gif

Muutaman lajitoverin löysin, vaikken ihan kaikkia sivuja jaksanu kahlata läpi!
062802jumpie_prv.gif

Eli mulla siis alla GSX 1100 F, vm-92, kilometrejä 87tkm joista ite ajanu vajaassa kahdessa viikossa kuutisen sataa...
062802moto_prv.gif

Eka ajokausi, eka oma pyörä ja kyllä sitä vaan hymyssä suin on, kun lenkeiltä kotipihaan tulee. Vieläki täytyy käydä välillä ihailemassa mopotinta, kun se tuolla pihalla seisoksii!
inlove.gif

Juu juu, ensikertalaiselle aika iso pyörä, mutta täysin lyömättömät ajo-ominaisuudet. Ja just passelin kokoinen mulle!
biggrin.gif

Että terve vaan ja
sport05.gif
!!!
thumbs-up.gif

Viikoloppuna vaihtui.

-91 750 Gixxeri pääsi hyvään kotiin. Ja minä majoitin sitten -99 Hayabusan.

Vähän vastaava tilanne kuin tilt:llä. Eli -99 GSX750F tuli ostettua parin vuoden tauon jälkeen.

Parin vuoden tauon jälkeen alla on GSX600F '05, ajettu 400km, eli sisäänajossa vielä!) Eiköhän tuohon kilometrejä saada, kun lomat alkaa ja kesä pääsee käyntiin..
cool.gif

Viikko sitten hommattu musta GSX-R 600 K4. 2005 käyttöönotettu, mittarissa reilu 5tkm, täysin orkkiskuntoinen. Eka oma "iso" pyörä, tästä se lähtee...

GSX-R 1100 -92
biggrin.gif
, tommonen ollu nyt vajaa kolme viikkoo alla. Ennen oli GSX-R 750w -94
smile_org.gif
. Uuden pyörän myötä hymy vaan koko ajan levenee ajaessa
062802jumpie_prv.gif
sport05.gif

Back