Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän se on, eihän sitä kortilla ajeta eikä vilkulla käännetäAB laitoin mutta mä ajelen kyllä joko kotilolla tai mopolla, kortilla en ole ikinä ajanut.![]()
Bussikortin voi aja suoraan jos on ajanut ammatikseen yli 12tonnista kuorma-autoa yli 6kk oliko se nyt 3 vuoden aikana (muistaakseni),kyllä ne sellaiosissa paikoissa neuvoo jossa suoritetaan kirjalliset kuljettajatutkinnot,ABECE ja jopa T![]()
Kuulin joskus villin huhun että bussikortin voisi saada kun riittävästi ajokokemusta kuorma-autolla ajosta. Onkohan tuollainen sääntö vielä voimassa? Siihen perään kun käy suorittamassa vielä mopokortin niin onkin värisuora kasassa![]()
Mä olen kuullut tuon saman, mutta että >12tonnista kuorkkia tahi rekkaa pitäisi ajaa säännöllisesti 12kk -> kokemuksesta todistus esim. työnantajalta... Ja ikää tietty pitää olla se 21 vee.Bussikortin voi aja suoraan jos on ajanut ammatikseen yli 12tonnista kuorma-autoa yli 6kk oliko se nyt 3 vuoden aikana (muistaakseni),kyllä ne sellaiosissa paikoissa neuvoo jossa suoritetaan kirjalliset kuljettajatutkinnot,ABECE ja jopa T![]()
Kuulin joskus villin huhun että bussikortin voisi saada kun riittävästi ajokokemusta kuorma-autolla ajosta. Onkohan tuollainen sääntö vielä voimassa? Siihen perään kun käy suorittamassa vielä mopokortin niin onkin värisuora kasassa![]()
Sama läpykkä..AB vanha punainen pahvi versio.