• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
XX sanoi:
Mukava ajaa mutta peppu kärsii pitemmällä matkalla ja kaasukäsi puutuu niin kuin monella muullakin mitä olen lukenut juttuja. :cruising:

Edellinen omistaja oli vaihtanut tuohon mun omaan penkin. Ei siinä ihan äkkiä peppu puudu. Pitkillä siirtymillä pitää välillä seistä hetki tapeilla tai jumpata alaselkää pujottelemalla tms.
Kaasukäsi puutuu kyllä, jos ajaa isoja teitä pitkää matkaa ja jää nojailemaan käsiin, kun ei jaksa pitää koko ajan selkä- ja vatsalihaksilla tukea, että kädet olis rennot. En ole mutkateillä huomannut puutumista.

Tirli sanoi:
Edellinen omistaja oli vaihtanut tuohon mun omaan penkin. Ei siinä ihan äkkiä peppu puudu. Pitkillä siirtymillä pitää välillä seistä hetki tapeilla tai jumpata alaselkää pujottelemalla tms.
Kaasukäsi puutuu kyllä, jos ajaa isoja teitä pitkää matkaa ja jää nojailemaan käsiin, kun ei jaksa pitää koko ajan selkä- ja vatsalihaksilla tukea, että kädet olis rennot. En ole mutkateillä huomannut puutumista.

Juu näin on, tuli kyllä kokeiltua kaikki asennot pyörän päällä mitä vauhissa pystyy tekemään ;) , pitäs vaihtaa tupla kupla niin auttas jonkun verran kun olen 188cm pitkä ja pitkäselkäinen niin tuuli tulee yläkroppaan.

Kolmen kyykyn jälkeen laitoin tuon -02 trasalpin. Oulusta kun vesisateessa ajelin kasitietä kotia niin kerkesin jo miettiä että olikohan tää virhe.

Mutta eilen ku kävin ilman laukkuja yksinään päästeleen sora pätkiä niin olen aivan varma että ei ollu. :D:thumbup:

Kolmella ekalla vaihteella ihan huikee.

Seuraavaksi sitte tuo uus at!
Pittää ruveta pulloja keräileen. :polonen:

Ratkaisu kaasukäden puutumiseen on Kaoko-vakionopeuden säädin. Saa mm. Stormilta. Pyytävät 130 €a. Möivät mulle satasella. Saa ulkomaan nettikaupasta 95,90€a. Sunnuntaina asennettiin. Olen nyt ajanut reilu 100 km ja toimii. Opettelmista viellä. Pyörä NT 700 V. Tuossa viestiketjussa aika paljon asiaa: Siellä suositellaan säätimeksi
mm. kortongin tyvirengasta:

http://hondadeauville.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=2&t=328 Ja voit morjestaa oikealla kädellä.

Honda CB1300S vm.-07

Hankintaa tehdessä kalkkiviivoille pääsi rinta-rinnan myös GSX1400, mutta Honda voitti ketteryytensä vuoksi.

CBR 1000F vaihtui uudempaan. Alla nyt CBR 1100 XX :)

19 vuotta haaveillut tollasesta. Oli suupielet aika ylhäällä kun tuon kotiin ajelin.

Back