• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Maukka sanoi:
Honda CB600F Hornet ('99)... sama peli mikä tuli hankittua nelisen vuotta sitten ekaks pyöräks.
Uudemman polte on kova, mutta mikäs tolla ajellessa, käy ja kukkuu! :orgmp:

Itell sama 3 kesää Hornetilla pirun hyvä eka pyörä:thumbup:
Tänään hain pari vuotta uudemman hondan cbr 600 f,tuli heti semmonen tekemisen meininki tohon ajeluun.
Tietty vakuutuksetkin ilmeisesti nousi ja rahat meni,noh minkästeet:orgmp:

nuffield sanoi:
Tällä viikolla sain A-kortin taskuun ja eilen kävin kotiuttamassa Hondan VFR800X:n :jpstyle: Tuli kaupoilla hauska tilanne vastaan kun kävin ensin koeajamassa kyseisen pyörän, jonka jälkeen mietiskelin että mitähän tässä nyt sitten tekisi asian kanssa. No otin koeajoon toisen pyörän, Hondan NC700:n, ja kävin heittämässä lenkin :orgmp: Tämän jälkeen kun pääsin takaisin liikkeeseen niin halusin ostaa crossrunnerin, mutta se oli lähtenytkin koeajettavaksi. Kun pyörä tuli takaisin liikkeeseen niin toinenkin koeajaja oli myös valmis ostamaan kyseisen pyörän :blink: No koska olin ensimmäisenä ollut paikalla, niin sain pyörän sitten ostaa :jippikaijee: Toinen koeajaja tuli liikkeessä vastaan ja onnitteli minua hyvästä valinnasta, eikä siinä vaiheessa ollut katkeruuden merkkejä havaittavissa :peukutpystyyn:

Kiva että täällä on muitakin Crossrunnerilla ajavia. Tuntuu tää malli olevan aika harvalla. Yhden olen nähnyt itseni lisäksi liikenteessä.

Honda GL1800 airbag/navi 2008

Joskus pidin ko.pyörää ties minä sohvana,mutta on se vaan aikas hieno peli,taidan olla tulossa vanhaksi :D

Eräs ympyrä ikäänkuin sulkeutui tänä viikonloppuna (ks. allekirjoitus). Uskottava se vain on itsekin, ei ole Hondan voittanutta :thumbup:

BTW: Tuolloin muinoin hommattu .ORG! T-paitakin on jälleen Up-To-Date, kun on siipilogo selässä :grin:

Onhan se meikäläisenkin viimein ilmoittauduttava uutena "motoristina" mukaan, alla on nyt reilun kuukauden pörissyt cb900f hornetti.

Kaikkialle sitä eksyykin kuten kiertoliittymään ja tänne joten kerrottakoon nyt julkisesti että ajopelinä on Honda NT650V Deauville

Juuri hankittu VFR 1200X, eli Crosstourer. Ajettu 150 km. Toimii kuin ajatus fjr:n jälkeen. Fjr on myös hyvä pyörä, mutta ei sopinut minulle. Kysehän on erilaisista pyörätyypeistä, vaikka kummallakin voi tehdä piiiiitkääää matkaa:;):

Eilen vein Transalpin liikkeeseen ja ajelin töihin 48 000 ajetulla vm 2006 CBF 1000s:llä. Ja vaikka kilometrejä on takana vasta 350 niin jokaisen metrin olen ollut taivaassa .
Vielä en ole löytänyt (en pyörästä enkä netistä) ryyppyä enkä bensahanaa. Onkohan nuo jotenkin automaattiset,sähköiset?

Viimeksi muokattu:
Monet monet pyörät laidasta laitaan omistaneena ja paljon kokemusta omaavana menin ostamaan kakkospyöräksi Honda CB500 vm.2005. Positiivinen yllätys:D

Niimpä vaan kävi että minustakin tuli Honda mies =)

750 gsx-r Suzuki lähti ja honda tuli tilalle!
Ajoasennossa aivan VALTAVA ero, en olis uskonut. Miks en jo aikanaan ostanu cbr:ää....

Vaikka onhan tämä uudempi ja modernimpi, ei passaa verrata samana päivänä...
Toivotaan että pelaa...

1907674_10203718836267754_5966245924019157849_n.jpg

Mikkok84 sanoi:
750 gsx-r Suzuki lähti ja honda tuli tilalle!
Ajoasennossa aivan VALTAVA ero, en olis uskonut. Miks en jo aikanaan ostanu cbr:ää....
On kai sportttimopossa ja tourinkimopossa pikkasen eroa… :jpstyle:

Honda CB600F Hornet -98: juuri hankittu käyttöpyörä. LeoVince, Dynojet, K&N...
Honda CBR600 -90 (PC23): Fighter-projekti, jossa oikeastaan uupuu vain sähköjen uudelleen vetäminen.
Honda VT600 Shadow -94: vaimon pyörä, kaikilla kromeilla ja lisukkeilla.

y8k4.jpg

Back