• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli hommattua tuollainen 2000 vuosimallin 929 cebari. Vajaan kahdentonnin ajokokemuksella tuntui aika hyvälle pyörälle vaikka olenkin 192 pitkä. Onko kellään tiedossa minkälaisia tyyppivikoja tämmöisessä pyörässä on?
Ajettu on 57000.

Juha_jk sanoi:
Juhannuksen verran koeajettua tuli kaverin cb 1300 ja pari päivää sen jälkeen itelläkin on saman mallinen mopo. tuli hieman kalliimpi juhannus... :)

et voi syyttää mua... en ees tuputtanu sitä lainaan... oisit ryypänny ois tullu halvemmaks :D

pitkis sanoi:
Tuli hommattua tuollainen 2000 vuosimallin 929 cebari. Vajaan kahdentonnin ajokokemuksella tuntui aika hyvälle pyörälle vaikka olenkin 192 pitkä. Onko kellään tiedossa minkälaisia tyyppivikoja tämmöisessä pyörässä on?
Ajettu on 57000.

staattorin palamis ongelmaa tuntuu olevan :) muuten on ollut pommin varma vehje.

cbr600f.jpg

Kiitos työkavereiden, mp-kuume nousi sen verran pahaksi että nyt syksyllä, 27-vuotiaana, tuli ajettua vihdoin A-kortti ja hankittua yllä kuvattu kapistus, 2001 CBR600F4i. Alunperin haaveissa oli kylläkin Africa Twin, mutta niin se mieli muuttuu. Eikä pahemmin kaduta, näppärä ja hauska pyörä, melkein tasan kuukauden ja hieman vajaa 2000 km tässä ehti ajaa ennen lumien tuloa... notta kevättä odotellessa.

Ajomies sanoi:
tuli ajettua vihdoin A-kortti ja hankittua yllä kuvattu kapistus, 2001 CBR600F4i. Alunperin haaveissa oli kylläkin Africa Twin, mutta niin se mieli muuttuu.

Hyvännäkönen seepra! En muista noita pahemmin kelta-mustana nähneeni liikenteessä. Ja vielä Microni persiissä että kuulee kun kone käy :)

Ja ehdit vielä hankkimaan joskus myöhemmin sen Africa Twininkin jos siltä tuntuu, moottoripyöräilyn suola on just eri tyylisten ja -kokoisten pyörien ajaminen. Itse olin varma vannoutunut kyykkypyörämies ja kuinkas kävikään.. :p

Ka wasabi sanoi:
Ja vielä Microni persiissä että kuulee kun kone käy :)

dB-killeri tuosta on näköjään hävinnyt jossain vaiheessa elinkaarta, mutta haitanneeko tuo. HD-miehen sanoin, laut noises seiv laivs, junou. Mä oon ainakin yhtä hymyä tuolla ajaessa, etenkin ne äänet kunnon moottorijarrutuksessa... :rakastunut:

Heippa!

Afrikkalainen -01 ollut reilut 2 kk ja kohta 6000 km ajettuna eikä kaduta. Ja kadullakin:p. Tänään nastoja sisäänajamaan ihan rauhallisesti. Eivät mitään pitkiä vaan lähes tie hyväksyttyjä.

Raimo

Niin ja viikon päästä Pystymettä melkein tässä vieressä, n. 40 km.

Tuli aloitettua moottoripyöräily jo vähän vanhempana eli parin vuoden päästä 50 lasissa.Kävin kuukausi sitten ostamassa Honda CBX 750F vm-84.Kerkesin ajamaan rapiat 500 km ja minusta hyvä pyörä ajaa.Tarkoitus olisi rakennella talven aikana museorekisteri kelpoiseksi,jostain vain pitäs löytää vähän muoviosia.....

psi sanoi:
Tuli hankittua vanhempaa rautaa, CBX 1000. Ajelut sillä saattaa jäädä ensi kesään, tämä kesä mennään vielä Banditilla.

Tänään herättelin Hondan kesken talviunien ja pakko sanoa että kuusyhteen putkella äänessä on sitä jotakin:D

Goldwing vm.2010.Mittarissa 66500km.Rinnalla tullu pidettyä pienempää mopotinta,nyt hakusessa jotakin matkaendurotyylistä esim.AT tai TA. tai jotakin siihen tyylisuuntaan olevaa mopoa!Saas nähdä löytyiskö talven aikana jotaki.

Viime kuussa tuli haaveet täytettyä, ja hankittua vuoden 2007 Honda CBR 600F! Kilometrejä on vasta 15000 kasassa, joten toivottavasti on vielä pitkä yhteinen taival edessä :)

Back