• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
XL1000V -06, ollut talossa pienestä asti, kilsoja vajaat 50 tkm. On tallissä myös CRF250 jääratakunnossa, mutten oo uskaltanu vielä koittaa, ehkä ensi talvena? Ennen Varaderoa oli DL650 ja vähän kauemmin ennen sitä Yamaha AS3. Jammun kanssa oppi(tai ei oppinu), miten puretaan ja kasataan moottoripyörän moottori. Sitten se kiittämätön vielä lopuksi sytty kesken ajon tuleen ja palo.

-99 6dl Ampiainen

hornet-2.jpg

nilindgr sanoi:
Honda CB750K7, vuosimallia -78. Kilometreistä ei tarkkaa tietoa, mittari kun ei mene sataatonnia pidemmälle. Viiskytätonnia ja risat päälle siinä nyt on, mutta eteen voi laittaa ykkösen tai kakkosen.
Aijjai, onpa makia tuutti. Kyllä kelpaa!

Itsellä on nyt alla ensimmäinen oma pyörä, Honda VF 750 Custom -82. Ensimmäinen flunssa jo hankittu! Lämpimämpiä ajokelejä odotellessa...

cartmann sanoi:
Kävin vaihtamassa mustan pleksin paikalleen ja repimässä matkustajan kahvan irti omasta moposta, tossa muutama kuva:
9796102.jpg

Tuplakuplalle tuli ebaystä hintaa 12,50$ postikuluineen, melko edullista :jpstyle:

Mikäs näillä cebareilla on pöristellessä. Itse ajanut nyt 35t ongelmatonta kilometriä viime keväästä kun pyörän ostin :)

ITQYG.jpg

Tuollainen tuplakupla kiinnostais kanssa. Mutta mihis kohtaan ajoviima ottaa tuon kanssa? Omalla pleksillä se osuu tuohon ylävartaloon. Mietin, että osuuko suoraan kypärään?

Tuo on aika matala pleksi, viima tuntuu ottavan suoraan kypärään. Melko vittumainen 120km/h matka-ajossa, jossei yhtään kyyristy alaspäin tai nosta vauhtia. Ulkonäöllisesti kuitenkin huomattavasti parempi kuin vakio kirkas, joten annan olla paikallaan :jpstyle:

cartmann sanoi:
Tuo on aika matala pleksi, viima tuntuu ottavan suoraan kypärään. Melko vittumainen 120km/h matka-ajossa, jossei yhtään kyyristy alaspäin tai nosta vauhtia. Ulkonäöllisesti kuitenkin huomattavasti parempi kuin vakio kirkas, joten annan olla paikallaan :jpstyle:

Kiitosta vastauksesta. Ehkä mulla menee mukavuus näyttävyyden edelle. Omassa ottaa viima kypärään vasta kyyristyessä :) Mitäs muuten ajattelit tuon matkustajan kahvan tilalle? Meinaan noita aukkoja. Mulla oli molemmat, sekä laukut ja kahva irti viime kesänä sateella. Sen jälkeen olikin penkin alus täynnä vettä :S

petke sanoi:
Kiitosta vastauksesta. Ehkä mulla menee mukavuus näyttävyyden edelle. Omassa ottaa viima kypärään vasta kyyristyessä :) Mitäs muuten ajattelit tuon matkustajan kahvan tilalle? Meinaan noita aukkoja. Mulla oli molemmat, sekä laukut ja kahva irti viime kesänä sateella. Sen jälkeen olikin penkin alus täynnä vettä :S

Ajattelin, että jos oikein noheva olisin, kuiduttaisin & kittaisin ja vetäisin maalit päälle. Toisaalta, seuraavaa omistajaa ajatellen parempi, että kahvan saa tarvittaessa kiinni. Joten ehkä annan olla noin.

Back