• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
CBR1000RR 2010 mittarissa 120km
smile_org.gif

Ensipyöränä kesäkuussa ostettu Honda CB500S vm 00, ajettu 40000, itse siitä 4000. Nyt jo katselen isompaa: CBF1000 kiinnostaa, kun tuota matka-ajoa näyttää kertyvän kohtalaisesti.

Päivitys: Pyörä vaihtui - nyt alla CBF1000, vm 06. Kilometrejä mittarissa runsaat 25000, itse ajettuja 500. Ei mikään tykki, mutta matka taittuu vaivatta, ja parasta on vääntö - ei tarvitse räplätä vaihteiden kanssa joka välissä.... Tällainen.

Itse myös aloitin keväällä pienellä, CBR 600F -90, sitten vaihtui CBR 1000F -88:n ja nyt vaihdoin VFR 750 -90 ja tällä jos menis loppukesä
smile_org.gif

Eka motskari ollu alla pari kuukautta. Honda CB600f vm-2003
Ollut mitä mainoin hankinta ekaks pärräks
062802jumpie_prv.gif

1300 CB ollu ajossa reilun kuukauden. Parasta pyörässä mahtava vääntö ja helppo käsiteltävyys. Eikä ulkonäköäkään kannata unohtaa
smile_org.gif

Back