• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-06 1000rr blade, ajettu 19tkm, joista itse 2000
062802moto_prv.gif

Tervehdys Honda-porukka! Punainen varjo tuli hommattua ensipyöräksi. Kolme viikkoa sitten ostettiin VT 750C2 -04, ostohetkellä ajettu 14 300 km, nyt 15 000 km mittarissa. Mukava, leppoisa ja helppo ajettava aloittelijalle. Vaimo saa kohta kortin, sitten tarttee varmaan alkaa katteleen toista mopoa  
062802moto_prv.gif

Kolmisen viikkoa on ollut nyt CBR600F -05 musta pärrä itsellä. Aiempaa kokemusta mallista on vuodelta 2003 kun ensiksi Saksasta tuotu -98 oli alla kuukauden ja vaihtui liikkeestä -00 keltamusta cebariin. Tykkään kyllä mallista paljon, mitä nyt hieman laiska ykköselä lähdettäessä, mutta ihan tarpeeksi pippuria löytyy että ei jalkoihin jää. EDIT: Niin ja ajettu vain hiukka päälle 15.000km, suomipyörä, toiselta omistajalta, ei kaaduttu ja täydellinen huoltohistoria.

Vilkut on vaihdettu ledeihin, tarrat revitty hiiteen ja öljyt vaihdettu. Ehkä jossain vaiheessa maalautan mattamustaksi koko värkin, ellen sitten innostu isompaa laittamaan alle
smile_org.gif

Uploaded with ImageShack.us

A-päivitys korttiin kaksi päivää sitten. Ostoon Honda CB 500 2002 (aj. ~28 tkm) eilen ensimmäiseksi harjoittelupyöräksi. 350 km takana ja vielä hymyilyttää.

Viime kesänä siirryin -90 luvulle
biggrin.gif
VFR 750 -92 ja edellinen oli VFR750 -87
Tällä uudella on vaan ajettu 85tkm joten sisäänajo menossa
062802moto_prv.gif

Oli jo toisaalla, mutta:

VTR Firestorm -03, tällä hetkellä 45tkm mittarissa. Käy ja kukkuu oikein kauniisti.

Oston jälkeen kesää varten uudet tulpat, liemet ja renkaat. Kelpaa kurvailla.

Modauksia: Devilin röörit, suuttimet, led-polttimot hehkujen tilalla, led-vilkut. Muuten normaali ja saa katsoa tuleeko sen enempää muutoksia.

_small.jpg

_small.jpg

Mukava vaihtelu edellisiin fillareihin ja itse asiassa monien pyörien jälkeen on eniten fiilistä nostattava fillari jolla olen pidempään ajanut.  
inlove.gif

Tämä siirtyi tänään Honda-miesten ihmeelliseen maailmaan -96 vuoden 1100 VT:n voimin.

Ainakin ensimmäisten kilometrien perusteella kova rauta
062802moto_prv.gif

Odotan tässä ensi viikolla ilmaantuvaa XX -03 40tkm mittarissa!
3 viikkoa sitten lipat Jammulla  
withstupid.gif

Haavoja nuollessa aika kuluu kuin iltamissa
crazy.gif

Kuten nimimerkki kertoo -73:n CB125K5 ja -85 CB450SC Hondilla mennään. Vanhoja kuin taivas, mutta luotettavia pelejä molemmat!
smile_org.gif
Helppoja huoltaa itse..

Back