• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bläkkäri tuo on  -07  aj.4800km. En varmaan vaihda viiteen veskesään....  
tounge.gif

Jos vaihdan, niin "takapakki" haluais Wingin... uutukaisen kuulemma... eikä maksa ku nakkirahat
tounge.gif

<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">

cbr 600 RR tuli hankittu eilen.
Ensimmäinen supersport pyörö mulle:)
toivottavasti on hyvä??[/QUOTE]

Kuukauden olen ollut CBR 900 RR:n  Vm. 1996 omistaja.
Yhteisiä kilometrejä on tullut vähän yli 700.
Kaikkiaan mittarissa on 56 000 km.

Eilen tuli hommattua 1999 Honda VFR 800 FI, hakkaa ton cebarin 100-0 joka suhteessa! Eilen tulikin päästeltyä sitten 250km..

Busa vaihtui tänään 600RR Hondaan. Busa oli fyysisesti liian iso, 600RR oli kuin kevari, kevyt ajaa, sopii mulle paljon paremmin
wink.gif

CBR1100XX -07. Tänä aamuna vaihtui fazer 13 tkm ajettuun tupla-x:ään. On kuin olisin palannut kotiin kolmen harhailuvuoden jälkeen.

Vajaa viikko sitten tuli pihaan -00 xr650r supermotona. Tämä on tehottomin ja kevein minulla olleista pyöristä, mutta eipä tuo tunnu hauskuutta ainakaan vähentävän. Edellinen pyörä oli ktm 950sm ja siihen verrattuna honda on kuin steroideja popsinut mopo.

CB 400N -84 ...
wink.gif

Vanha mutta toimii.
Ajettu vaan 41tkm mittarin mukaan.
Näitä ei hirveästi tunnu löytyvän suomesta, mikä lie syynä?
Perustan siis tietoni Googlen kaikkitietävään hakuun, joka ei suomenkielisiltä sivuilta juuri viittauksia löydä.
biggrin.gif

CBR600F -00, ollut lainassa viime syksystä asti, muutti tänä keväänä minun talliin  
062802moto_prv.gif
. Mittarissa tällä hetkellä 38000 km.

Back