• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tere kaikille! Löytyy 1000f vm; 1998 neljällä laukulla sun muilla.
Eli tienpäällä on mopo ollu 104 000 km vasta ajettu. Tricolor punamulta-musta-hopea.
sport05.gif

Juuri kävin hakemassa kaupasta

CB1300 vm. 2007 ajettu 12tkm
Sininen kullan värisillä vanteilla.

24818_385540698623_601268623_3635131_3508161_n.jpg

Ihmetyttää joidenkin pyörien kilometri määrät. itsellä cbr 600f vm. 91. ja cbr 600 rr vm 04. ajettu 101400km ja 47997km. No jos haluaa tietysti tallissa vain katsoa eikä ajaa niin mikä jottei.

Ihmetyttää joidenkin pyörien kilometri määrät. No jos haluaa tietysti tallissa vain katsoa eikä ajaa niin mikä jottei.
No mulla -95 900RR ja mittarissa 75tkm, josta itse vain muutama tuhat. Perkeleen veneily ja golf vie vähän noita ajotunteja pärräilystä.
Ihmetyttää joidenkin motoristien käsitys siitä, että jos on mopo, ni sillä ja vain sillä pitää ajella satatuhatta kesässä, muuten on ihan outo hyypiö?
Mä ajelen autolla, kun kerran pitää muksutkin viedä ja hakea hoidosta. Jos taasen vaimo hoitaa muksut, niin sehän tarkoittaa mahdollisuutta golf-kierrokseen before, during or after work. Iltasella ja viikonlopuisin, jos sää on kaunis kuin morsian, tulee sitten mopoiltua kaupungissa ja joitain pikkulenkkejä. Jos en siis ole veneilemässä.

Tänään hankittu ensimmäiseksi pyöräksi vm 06 Varadero. Nyt kun malttaisi olla katsomatta 5 min välein, pysyykö se tuossa parkkipaikalla.  
wink.gif

XX vm.-06 n.25tkm huristeltu,tuli viime syksynä ostettua parin vuoden nuukailun ja harkinnan jälkeen-ja kyllä,ei kaduta vaihto
biggrin.gif

Back