• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Punainen Honda cbf 1000 ta -08
062802moto_prv.gif

Honda CB1000R

Pitäisi ajaa ulos kaupasta, kunhan lumet sulaisi!

Kilpiteline meni vaihtoon, mutta putki on vakio toistaiseksi.

Mun uus kulta on 900 rr fireblade
inlove.gif
Suitsasta vaihto hondan leipiin. Nyt katteet maalauksella ja tyttöväri tilauksessa. Musta pärrä candypinkeillä tehosteilla..

Hola kaikille!

Tänään hain cbr600rr:n Vantaalta. (Ajo)Kokemus Lahteen oli nautinnollinen. Jopa lihava keski-ikäinen mies löysi pikkupyörän päältä hyvän ajoasennon. Moottori ja vaihteisto toimivat hienostuneesti kuin arvokello.

Tatjaana on menossa autokouluun. Jos(?!) oppii ajamaan, löytyy cbr:n puikoista.

Mulla SevenFifty -98, mittarissa n.54tkm, mun aikaansaamia n. 15tkm 5 kesän aikana, tumma metallinhohtovihreä

Tämän näköinen vehje tuli eilen haettua Turusta, eli tuo allekirjoituksessakin mainittu seepra. Hieman yli 20.000 km oli mopon mittarissa ennen omistajan vaihtumista.

08 mut tänä vuonna vasta otettu käyttöö eli pakasta tullu blade commander III ja yosikan koko pahuus...204hp koneelta ja takaselta jt 190...300km nyt taulussa
062802moto_prv.gif

Ittellä on CBR 900rr fireblade -2000
52 tkm ja hyvin pelitää

Asensin siihen Spyball hälyt ja LSL ohjaus iskarin ja siinä on Laserin tehoputkisto, lastutettuna se oli jo kun sen ostin.  
sport05.gif

Back