• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2001 vuoden Shadow 750C2 Classic tyylikkään mustana. Ajettu 15tkm, joista itse viime ja tällä kaudella yhtensä 9 tkm.

Turvallisia kilsoja
buttrock.gif

Vuoden 1983 VT750 Shadow - pyörässä ei paljon ikä näy vaikka ikää on "jo" neljännes vuosisata - olen ajellut n. 10tkm pari viime vuonna.
062802moto_prv.gif

Vuoden 1983 VT750 Shadow - pyörässä ei paljon ikä näy vaikka ikää on "jo" neljännes vuosisata - olen ajellut n. 10tkm pari viime vuonna.
062802moto_prv.gif

Honda Pan European 03 ajettu 19T.Ostin nyt keväällä.Ajellut vähän yli tuhat kilometriä.Esivaikutelmat ovat hyviä.Aikaisempi pyörä Suzuki GSX1100F 93.

Shadow VT 750 C2 1998 tuli taloon tossa reilu kuukausi sitten. Värinä vihreä/beige (kerma). Ajella ei oo kerinny kun muutaman sata kilsaa, kun on vaivannu tosi sitkee poskiontelotulehdus.

Ajelen vuoden 1993 Honda CBR600F:llä. Malli on siis PC-25. Ajokilometrejä on mittarissa noin 43000 km. Eli siis varsin vähän. Tämä on minulle siis ensimmäinen iso pyörä.

Tällä hetkellä pyörässä on Gianellin jonkunlainen bolt-on slipari. Ostettuna on jo Yoshimura RS3 -slipari. Väliputki vaan uupuu, joten sellainen pitää rakentaa ihan itse.

Nyt pyörä on minulla toista kesää ja olen ollut todella tyytyväinen.

-Kime

Päivitystä aiheeseen:
VFR siirtyi talliin viettämään eläkepäiviä ja käyttöpyörän paikan sai Fireblade mallia -08.

Valkoinen Honda VFR750F RC36 -91 mittarissa 96tkm, joten tietä on jo nähnyt. Luotettava menopeli menee myyntiin. Toivottavasti löytyy hyvä uusi koti.

00 Vm CBR 929 RR
34tkm ajettu ja hyvin pelittää, paitti etujarrulevy tarttee vaihtaa suoraan.

Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -05. Hommasin pyörän 16.5.08. Kilometrejä mittarissa ostettaessa 24 000. Ite ajanut nyt noin 700 ja kivalta tuntuu.

Kotisivulla kuvia ja juttuja.

kotisivu

Back