• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1100xx -98
Nyt remontissa, koko kone auki ja perus kunnostus muutenkin menossa.
Keväällä taas toivoa päästä baanalle  
062802moto_prv.gif

Eilen kävin vaihtamassa 1100 xx Tulen uuteen bleidiin
sport05.gif

Tupla x oli turhan pappa mulle.

Lauantaina suzuki v-strom 650 vm-05 jolla ajoin kolme kesää ja mittarissa 70000km vaihtui HONDA VARADEROON -02 ja ajettu 16500km.

Kun Hondista on puhe, niin lähinnä "trikellä" ja Monkeyllä tulee ajeltua, tosin aika harvoin. Junnuna kilometrejä tuli välillä aika paljonkin. Pääasiallisena kuljettimena toimiikin sitten joku Y-merkkinen kusiainen
crazy.gif
.

Viikon sisään pitäis saada CBF 1000 S.
Kyytiläisen toivomuksesta ja tietysti omastakin piti saada vähän vääntävämpi kone ja matkustajan tiloiltaan parempi.
RTG paketin asentelen itse ajokelejä odotellessa.
Lappeenrannan MOTO Sunilta tulee, asiallinen palvelu.

Kaksikin Hondaa käytössä, molemmat mallia CB 250 RS. -82:lla, joka on alkuperäisenlaisessa värissä ja muutenkin vain hieman muutettu, olen ajanut neljän kesän aikana 14 tkm ja -83:lla en vielä mitään koska ostin sen vasta viime kesäkuussaa ja valmistuu nyt kevään aikana ja on muuttanut muotoaan alkuperäisestä melkoisesti. Tavoitteena kummallakin yhteensä kesän mittaan 4-5 tkm. Tuollaisen määrän saattaa Hondalla ajaa mutta loput sitten Ärrällä.
  Tosiasiassa pyrin kuitenkin ajamaan mahdollisimman paljon Hondalla sillä aikaa kun se on liikenteessä, reilut 3 kk.
Neljässä vuodessa on Honda-kalusto vaihtunut sen verran, että ´82 mallinen RS on vaihtunut ´89 NX:ään ja lisäksi on tullut ´91 NIghthawk.

Mä haen keväälllä pakasta vedetyn xx:n
062802jumpie_prv.gif

Aiemmat pyörät: Kawa gpz100rx -86 (varastettiin..) ja tallissa korjauksen alla Kawa ZZR1100 -91.

Päätin siirtyä vikakasoista Hondailemaan.
smile_org.gif

sevenfiftyn laitoin viime kesänä, Hyvä kampe on.. kesää ootellessa.
buttrock.gif

XR 125 -04 tuli tavallaan perintönä ja projektiksi tuli hankittua kesällä sitten vielä CB 125 -80... Hintaa tuolle jälkimmäiselle tuli 80€ ja työtä on vielä jäljellä ennen
062802moto_prv.gif

Back