• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omistamani kaunokainen on Honda VT 700C.
V-Twin koneella, kardaanivetoinen.
aj. 68000. Paljon ajettu mutta paljon on vielä edessäkin.

Pari viikkoa sitten vaihtui Yamaha, nyt on alla CBR 600 RR vuosimallia 2006. edit: nyt on ajettu 1700km =)

Minulla on cbr 1000f -88 väri punainen mustahopeisilla juovilla. ajettu 67500tkm, hieno kuntoinen, vakaa menijä.
cool.gif

No terse täältä Savosta.
Ajelen tollasella Honda cbr 900 rr 03. Ostin tänä syksynä, edellinen omistaja oli ajanu neljänä kesänä yhteensä 4800 km mulla on tullu neljässä viikossa melkein sama eli tänään tuli mittariin 9300 km. ja eiku hanaaaaa
buttrock.gif

Pääpyöränä Honda CX 500 Classic vm.-81, jolle kertyi tänä kesänä vain 4500km erään..kortin kannalta epämiellyttävän asian takia
smile_org.gif
.

Kakkospyöränä metikköteillä Honda MTX125R, jolle tullu nyt syksyllä n.2000km mittariin. Isommalla Hondalla on matkamittarissaan kokonaisuudessaan 116tkm ja ei mitään ongelmia, pienemmällä vasta 30tkm ja ei mitään ongelmia.

Hondahan se tulee seuraava(t)kin pyörä(t) olemaan ;).

Honda cbr125r -04 15500mittarissa, maksoi 3k käytettynä.
Devilin putkistoa yms. tavaraa löytyy...

Tulipa ostettua kauden viimemetreillä CBR 600 F -05 ajettu 6000km,omia niistä n.150  
thumbs-up.gif
 tää eka ajokausi tuli harjoteltua  Kawan GPZ 500 S:llä  Heinäkuun viimiseltä vkolta lokakuun alkuun 4000km(ml64tkm) Talviunille vois mennä,herätä keväästä ku ajokelit on  
062802moto_prv.gif

Viimeinki tuli rekisteröityä tänne. Tallissa -98 bläkkäri, tyytyväinen olen ollut..
062802jumpie_prv.gif
Mittarissa reilu 40000km.

Tänään lähti Cagiva ja taloon tuli cbr 600 -90. On rujon näköinen fighteriprojekti
confused_orig.gif
, mutta onhan tässä talvea aikaa rakennella. Mopo on ollu vasta pari tuntia tallissa ja miltei kaikki muovit on jo purettu, seuraavaksi alkaakin voimanlähteen irroittaminen ja rungon siistiminen hiekkapuhallusta ja maalausta varten. Peli on karmeen näkönen huussi, mutta se on Honda ja se on mun
biggrin.gif
.
Jaaha Rouva jo huutelee sisälle, täytyy kai mennä  
033102beer_1_prv.gif

Jukopliuta Rouva toi bissen mulle talliin, ei se koskaan tehny mitään tällästä Cagiva aikana, ois varmaan pitäny vaihtaa mopoa paljon aikasemmin. Kyllä Honda miehellä palvelu pelaa

Ensimmäinen pyöräni nojailee tuolla suojassa, kohta uudessa tallissa.

Honda VT750 Shadow C2 -98 ja kilometrejä 22 tkm mutta omia vaan pienet ajoharjoittelut, sillä sain Varjoni vasta ensilumien tullessa, sniif..  
bawling.gif

Kevääseen on matkaa --vaan se on kuitenkin tulossa  
062802jumpie_prv.gif

Kunpa tulisi vaan sulia ja kuivia päiviä, että pääsisin vielä tälle talvelle ajelemaan/harjoittelemaan...  
062802moto_prv.gif

Itselle 30v lahjaks hankkimallani itseni ikäisellä wingillä tuli viimeiseksi ennen lumia kurvailtua. Nyt ei tosin lunta enää, joten täytyy varmaan kuivana päivänä käydä vähän kurvailemassa lisää.

Kuva lisätty.
gl1000_1.jpg

Back