• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uusheränneenä motoristina hommasin kuukausi sitten pyörän ja koska olen tuutti-ikäluokkaa sen piti tietysti olla CB 750 Seven Fifty. Malli on -99 ja mittarissa 18000 joista itse olen ehtinyt veivata pari tonnia.

On tää hieno laji....
062802jumpie_prv.gif

Tämmönen Tuli alkuviikosta haettua. Nyt on ~200km takana. Toivottavasti nää syyssateet ei kovin rankoiksi ylly. En mää kyllä ihan uus Hondisti ole, nuorempa oli monki, joka vieläkin löytyy tallista. (sais halvalla pois
biggrin.gif
)

-39 600 km ajettu tubla X vm -99 pihalla peiton alla.Äipän kaa kurvailtu tänä kesänä reilu kuus tonnia ja sitä ennen GSX600F:llä n. 500 km. XX tuntuu kerta kerran jälkeen mukavammalta ja taas mukavammalta.

cebarilla tulee madeltuu 1000f vm 91 ja ajettu 170000km
033102bebe_1_prv.gif
pari kiristäjää ja yksi uusi jakoketju
tounge.gif
ja parit uudet ketju ratas paketti ja kontillinen renkaita

Pan European - 96 ABS/TCS. Hain Saksasta alkukesästä ja kilometrejä tullut n. 10tkm lisää. Bemari siirtyy Espanjaan eläkepäiviä viettämään.

Vanha 86 vfr vaihtui pari viikkoa sitten 93 vifferiin (-95 käyttöön otettu ).

Viikko sitten vaihtui -99 Pikkuhoro
-99 VeTuRiin. Tonnin verran kurvailtu.
Tais löytyä se oikea malli?

Eilen hain pk-seudulta -98 1000F:n. Mittarissa 68tkm. Muuten kaikki OK, mutta kiristäjä pitää vaihtaa.
Oli aika "hurja" aloitus harrastukselle: 220km vesisateessa, mutta ei silti vit*ttanut.. Kumma juttu
smile_org.gif

Tervehdys, tuli hommattua VeTuRi (1000F,-97). Aikas makee peli kun ei ole omaa pyörää ollu 15-vuoteen! Nyt reilu 400km kurvailtu ja hyvältä tuntuu...

Enpä ole tänne vielä päivittänyt. Nykyään alla kulkee (joskus sivussa) VTR1000 SP-2. Mopotin on vuosimallia 2002 ja mopohistorian kauneimpaan(?) mittariin on kertynyt yhteensä 37 tkm. Itse olen siitä määrästä ajanut noin 3 tonnia heinäkuun puolesta välistä alkaen...

klikskliks- paina vaan

Back