• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin kesäkuun alussa cbr 600f-91.n ajelin sillä 7500km ja vaidoin nyt 97mallin 1100XX.ään ompahan pyötillä eroja
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

VFR 750 mallia 1990. Karvakuonoihin mieltynyt kolmevuotias motoristinalku nimittää perheen uutta tulokasta Tassu-mopoksi.
Vifferi tuli taloon perjantaina, ja kilometrejä on karttunut hiukan auki 1000.

CB 1300, hengitystä parannetaan ensi viikolla (suodatin, slipari, PC). Upea pyörä kaikkeen ajoon, vääntö on niin perusteellisen makea. Ennen tätä CBR 929 RR -01, ylinopeuksia jatkuvasti vahingossa.

Meikäläisen Suzuki GSX750F vaihtu vm. -99 Honda Firebladeen tänään
062802jumpie_prv.gif

Aikomuksena olisi ajaa vielä lokakuun loppuun
062802moto_prv.gif

Tänään tilasin CBR 1000 RR Firebladen ja maanantaina pitäisi tuo saada ajoon. Kylläpä se nyt hymyilyttää
sport05.gif

Nyt vaan pitää olla tarkkana, koska tämä on minun ensimmäinen pyörä ja voimaahan tuossa on enemmän kuin tarpeeksi, mutta eiköhän sitä pärjää kun pitää järjen mukana hommassa.

edit: Aivan mahtava pyörä näin päivän kokemuksella kerrottuna
tounge.gif
. Pyörä on helppo ajaa ja kauniskin se on kuin mikä
062802jumpie_prv.gif

Vielä kun nämä
sport05.gif
-kelit jatkuisi muutaman viikonkin niin olisi kiva.

CBR 1000F -89 valko-puna-sininen ostin kesäkuun alussa ja mittarilukema 66578km...ja toivottavasti vielä muutama kilsa jälellä.
062802moto_prv.gif

Ajelin tän kesän uudella VT750 Shadowlla (12tkm) ja vaihdoin pari viikkoo sitten vm. 2003 VTX 1800:een jolla oli menty 18000tkm. vihdoinkin riittävästi tehoa/vääntöä/kuutioita [pick any]
biggrin.gif
-- muttei vielä kromia...

EDIT: No nyt alkaa jo kromiakin löytyyn
biggrin.gif

mustalintu -98 70tkm wileyco:n pönttö, käyrät orig.+motonetin mutkaputkia, k&n, dynojet. jarruista otettu ylimääräiset letkut ja venttiilit pois, en tykännyt niistä yhtään. perälaukku, sivulaukut harvoin kiinni.

VTR 1000 F -99 (70tkm)
Muutoksia:
Tekniikkaa: Bos:sin titaani sliparit, BMC filtteri, Iridium tulpat, suutinsarja ja syttypyörä
Ulkoista: Huggeri, sisälokari, vilkut, pleksi, takavalo ja jalkatapit

Pyörä on ollu mulla kesäkuusta 2004 lähtien jonka jälkeen olen sillä ajanut 10tkm. Mitään vikoja ei ole ollu ja kaikinpuolin olen ollu tyytyväinen. Jos haluaa vääntävää V-Twiniä hyvällä ajoasennolla ja sporttisella ulkonäöllä niin VTR on loistava vaihtoehto

Penkitetty: 107,1HP 99,37Nm (kävi laihalla)
(alemmasta linkistä löytyy käyrät)

Kuvia:
http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=JTD&gid=0
http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=JTD&gid=957

Back