• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Teininä oli pärriä susnalta, kawalta, jammulta. Ny meni tilaukseen uus kuussatanen äffä cebari. Musta tottakai! Eli mulle eka Honduras! Toivottavasti o hjyvä!!  
buttrock.gif

mustapunanen cbr1000f -87 mittarissa 138tkm km(siis pyörähti ympäri tossa joskus) oon 2. omistaja ostovaiheessa mittarissa oli 14tkm    
sport05.gif
jonkin verran oon rempannu ettei tehot katois kaikki iän myötä=128hp takapyörältä.
sad_orig.gif
tänäkesänä olis tarkoitus hakee koneesta lisätehoa jotenkin halvalla.

Aikasempi oli CBR 1000F vm.87 joka vaihtui viikko sitten Siniseen XX:ään vm.99 kilsoja siinä on n.59.000 , mutta hyvin pelittää eikä kakspäälläkäään puhti lopu
sport05.gif

Jees... eli oli tallissa -92 cebari 1000F joka meni lunastukseen että räpsähti öljyläikästä...

Nyt samanlainen tuoreempi -97 mallinen....

Tyytyväinen olen ollut...
033102beer_1_prv.gif

Moro!

VFR 750 F, -86, mittarissa 85tkm -lienee jo toisella kierroksella, mutta ei ongelmia jaksamisen kanssa...
smile_org.gif

Back