• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Black Widow rules ....  
buttrock.gif

vm. 2002 kilsoja about 5000 km

- Peltzi
Harmaa Black Widow VT750DC -01 mittarissa vajaat 18 tkm, sissy, strap ja laukut löytyy. Ja pyörä jo liikenteessä... jossain...
biggrin.gif

Mulla on CBR 900 RR vm. -93 ja mittarissa 38000 km. Viime kesän lopulla moppedi ostettu olohuoneeseen pimeitä talvi-iltoja piristämään. Kesällä toki ajellaankin.

ähvä suzuki myyty ja takki käännetty. Nykyään ajellaan sitten (eli tästä päivästä lähtien) -99 firebladella.

Mulla on kaksikin Hondaa (ainakin toistaiseksi):
- CBR 1100 XX -04, ml. 1200km
- CBR 600F -90, ml. about 85 tkm

Tyytyväinen mustan CBR 600 F:n omistaja. Vuosimalli on -00 ja kilometrejä 21tkm, josta viimeiset 9tkm omaa ajoa viime kesältä.
062802moto_prv.gif

02- 900Hornet turbon kera olis käytössä.Toinen Honda mulla.-97 Blackbird oli eka.Hayabusat ja 12 R:t kans kokeiltu.Runsas vuosi aikaa sitten tuli mieleen,että jos kokeilis jotain uutta ja kivaa.Ja tollanen muuten aika rauhallinen Hornetti sai kummasti uutta luonnetta "tekohengityksellä"
smile_org.gif
Bensapuolella kuitenkin vielä vähän hommat kesken.

Alla toista kautta CBR 1100XX, vm -99. Juuri tuli 50.000km täyteen.
Aiemmat Hondat: CR125 -88, VF500 -84 ja CBR600 -93.

Honda rules!
wink.gif

Veturilla matkustan, 38000 ajettu (2000 omaa osuutta tämän vuoden ajokauden aikana.

Laitetaan vielä noita aiempia, eli:

TRX70
062802moto_prv.gif

XR80
Monkey
MTX125R
VTR1000F
buttrock.gif

Ja viimisintä sai odotella ihan liian pitkään. Kyllä meno maistuu! Ja merkkiähän ei vaihdeta, sitä ei yksinkertaisesti kannata vaihtaa...
biggrin.gif

Back