• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millaisella Hondalla ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen hain cbr600f -89 pirteä vanhus.Mitenkähän tuo perse oikein kesti parikymppisenä pörrätä,kun nyt noin 20:n vuoden jälkeen persetuppas puutuu kun ajelin pyörän kotia ja matkaa oli reilu100km.
No nuorempana oli 750 vfr vähän eri mallinen.

Pitkään jaksoin cebareilla kurvailla mutta nyt alle vaihtui XL1000V, elikkäs varadero. Aivan loistava keksintö!  
062802moto_prv.gif

sport05.gif
inlove.gif

Eilen tuli haettua VFR800FI, -98 ja saman tien ajelulle. Pihasta lähtiessä tuli heti tuntu että oon ajanut tällä jo enemmän kuin edellisellä GSXF:llä joka on pari kesää ollu.

Eilen vaihtui suzuki GSX-750F Hondaan. 'Uusi' silmäterä vm 2001 blackbird  
062802moto_prv.gif
Näin aluksi 200 km jälkeen loistava laite.  
033102beer_1_prv.gif

98 -vuoden VTR tuli tuossa keväällä hommattua. Ihan mukava peli ollut ja kilometrejäkin useampi tuhat tullut jo mittariin. Alkanut tässä vaan nakupyörään vaihto himottamaan kun ei tuolla oikeen nappaa ajella alle 80 rajoitettuja teitä olleskaan, ottaa ajoasento liikaa käsille kun ei ole ilmaa vastassa
biggrin.gif

Ensimmäinen pyörä oli MZ ES 250 ja toinen MZ ES 175. Sitten luova tauko 23 v. Ja Honda VT 500 C -84 vuodesta 2003 alkaen
ja sillä tuli 30 000 km. 15.10 2007 ostin Honda NT 700 V Deauville.
Ajettu näpeät 24 000km nyt. Muuten varsin OK-peli, mutta sivulaukkujen lukkojen kanssa vaikeuksia. Nyt jo toista kertaa korjaamolla ja tänään piti ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, kun Otto Brand maahantuojana alkoi takuun kanssa juntturoimaan.
Saa nähdä kuka tämän toisen korjauksen maksaa. Kesti ensimmäisen korjauksen jälkeen alle kuukauden. Lukot vaihdettiin silloin kokonaan uusiin. Nuo laukkujen lukot lienee noiden vanhempien 700 heikko kohta, näyttää siltä. Muuten pyörä on minun käyttöön ihan unelma peli. Viime viikonloppunakin viikko 26, 937,6 km. Mä oon uusi tällä palstalla.

Tulin tänään ostettua ensipyöräksi CB500:en. Vielä on ainakin tuntunut hyvältä hankinnalta, kilometrejä tältä päivältä on kertynyt toista sataa
062802moto_prv.gif

Nyt toista kesää cb900f Hornet -02
Crossitanko vaihdettu, valomaski, peilit ja vilkut.
Omavalmiste kilpiteline
Muokattu laser x-treme motogp vaimennin.

CBR 600 F :fäläisellä ajellaan vuosimallia reikä reikä. Pyörän mittarissa taitaa olla vähän yli 50 tonnia.

Hakusessa tosin on nyt vähän paremmin kruisailuun ja pitempiin viikonloppuajeluihin sopiva mopo.

PS: elikkä tämä on myynnissä
smile_org.gif

Tulipa hommattua vt600 parin kyykyn jälkeen (cbr 600f ja vtr 1000f). Melkeen tuli lopetettua koko harrastus, kun tuli veturi myytyä alkukesästä, mutta eipä siinä kauaa menny ja piti uutta lelua saada alle...taitaa tää harrastus istua, ku täi tervassa.
Ja täytyy sanoa et melkeen huutonaurua kuulu, ku ekat kilometrit kävin äsken heittääs, oli niin hauskaa
biggrin.gif

Honda VTR 1000f ja vm. -04, (k)ilometrejä ajeltu rapiat 37000. Värinä originel punainen. Vilkkuja vähän vaihdettu pienempiin ja Yoshimurat laitettu.

3 kesää mennään nyt -98 mallin musta rastaalla eiku siis punaisella rastaalla.
Ensimmäinen pyöräni ja on ihan sitä mitä etsinkin, eli matka ajokki jolla pääsee kuormattunakin ohi
smile_org.gif

Juu, eli uusi orggilainen tässä ilmoittautui samalla  
sport05.gif

Tos nurkis nuhjannu Honda GL1200, maileja siin on aika paljon, kai n.75 000. Mis välis näittem muitten ohes noiki mailit on ehtiny tuleen. Hitto mä oon vanha

Back