• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

millainen pyörä on Yamahan Fz 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SALOMON
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kiinnostas tietää et kannattasko laittaa kyseistä pyörä?
eli tarkoitus ei oo kauhottaa senkaa vaa ihan nauttia ajamisen ilosta.  
smile_org.gif
mutta noi huimat kilometri määrät kyseisessä pyörämallissa hieman arveluttaa koska näillä on kuiteski järestää se 50-90tkm mittarissa eli kui paljo kärsis ajaa ennenku on isompi remppa edessä. ja mite on sit varaosien saatavuuen laita?
shaun.gif
lookaround_orig.gif
shaun.gif
062802moto_prv.gif

Kaverilla joskus tuollanen oli. Soitteli varaosia hajottamolta, jossa sanottiin FZ:n koneita olevan hyllyt täys. Eivät ilmeisesti laukea millään.

Pikku savutus Jampin koneissa on (ainakin osassa) ominaisuus.

Ihan kivalta pyörältä se vaikutti. Mulla ekana isona pyöränä v 1992. Väänsi kivasti, paremmin kuin kaverin zxr750. Suorituskyky oli samaa luokkaa kuin kaverin kawassa. Raskaanpuoleinenhan se oli jo silloin.. Kunnossa olleessaan pitäisi kulkea kuin juna. Ja samaa olen kuullut koneen kestävyydestä kuin edellinen eli hyvä kone. 100tkm tietty voi jo jotain aikaansaada tähänkin mottiin.
Hintaa ei paljoa sais olla tänä päivänä, on kuitenkin sen verran ikääntynyt matkasportti. Mulla on kuitenkin hyvät muistot ekasta isosta nelarista
inlove.gif

Mulla ois kyseinen pyörä myynnissä nettimoto.com Id: 496738
jos kiinnostaa. On siisti ja hyvä ajettu 72tkm.

Back