Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+ hydrauliset venttiilin säätimet = ei tarvi säätää/säädättää venttiilien välyksiä koskaan.onko 750 seven fiftyssä samanlaisia nokkaketjun kiristäjä ongelmia kuin esim.cbr 600/1000 malleissa? Taitaa olla aika huoleton peruspyörä..ominaisuuksia ja tyyppivikoja?
Mitenkä tuon saa itse vaikuttamalla rikki? Eli tietäis mitä mokaa pitää vältää.Jonkinmoinen tyyppivika saattaa olla laturin käyttöketjun kiristin, omasta pyörästä olen sen joutunut vaihtamaan ( meni rikki omaa pölhöyttäni )
Kylmänä kevätaamuna ei vanha akku jaksanut pyörittää joten suoritin työntökäynnistyksen. Kylmät öljyt+liian vähän vauhtia+liian pieni vaihde: pysähtyi töksähtäen... Käynnistyksen jälkeen melkoinen rapina moottorin alakerrastaMitenkä tuon saa itse vaikuttamalla rikki? Eli tietäis mitä mokaa pitää vältää.Jonkinmoinen tyyppivika saattaa olla laturin käyttöketjun kiristin, omasta pyörästä olen sen joutunut vaihtamaan ( meni rikki omaa pölhöyttäni )
Ittellä oli kans sevenfifty pari kesää ajossa, pirun hyvä opettelu pyörä, vaikka on painava, silti se on niin helppo hallita.
Ainoa asia mikä harmitti, äänet oli kun ompelukoneessa ja isot pojat nauro ku nakkarille meni niin uskottavuus kärsi![]()
Tein siihen rosterista putkenpäät ja avot hyvä tuli --> Tässä