Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko tuon pinlockin laitto vaikeaa? Itse luovuin ajatuksesta katsottuani ohjeita...Arai Condor oli hyvä hankinta, pinlock kaksoisvisiiri tuli mukaan, ei pitäis huurtua talvellakaan.
Mistä tuollaisen Arain ostit? Olen ymmärtänyt, että kaikissa on reiät ja ruuvit valmiina visiirissä. Itsellä oli Arai Astro, hankittu kolme vuotta sitten, ja siinäkin jo oli.Tuossa Araissahan tuli mukana sellainen erillinen kalvo, mutta asennus näyttää porauksineen ja ruuveineen aika hankalalta, etenkin kun esim. ruuveja ei tullut mukana. Lisäksi kalvo näyttää aika huonosti läpinäkyvältä (vai onkos siinä jokin poistettava juttu vielä päällä?) Pitänee kysyä, josko voisivat liikkeessä asentaa tuon. Vai onko kokemuksia jostain huurteenestoaineista? Toimivatko ja mitä suosittelette?
NPM:n Nakkilan liikkeen 60-vuotis alesta. Pinlock valmis visiiri maksaa jotain 70-80e... Sen suojamuovin jo huomasinkin. En vain raaski koittaa porailla tuota, enkä raaski toisaalta ostaa uutta visiiriäkään tuolla hintaa.Mistä tuollaisen Arain ostit? Olen ymmärtänyt, että kaikissa on reiät ja ruuvit valmiina visiirissä.
Pinlockissa tosiaan on suojamuovi päällä, sillä sileämmällä puolella missä ei ole silikonirantua.
Oisko ollut 60-vuotta varastossa?NPM:n Nakkilan liikkeen 60-vuotis alesta. Pinlock valmis visiiri maksaa jotain 70-80e... Sen suojamuovin jo huomasinkin. En vain raaski koittaa porailla tuota, enkä raaski toisaalta ostaa uutta visiiriäkään tuolla hintaa.
Mikä on syynä pettymykseen?Itsellä on 2kpl. C2-Schubertteja , enkä voi ainakaan kehua!![]()
Oliskohan huonon värisiä?Mikä on syynä pettymykseen?Itsellä on 2kpl. C2-Schubertteja , enkä voi ainakaan kehua!![]()