Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sama laite mullakin.Tykkään!Mulla on tuo X-Liten 601 ja perkuleen hyvältä tuntunu.
X-Lite 801 tuntu olevan vähä eri mallinen, mulla otti leuka siihen etuosaan -> ei hyvä.
601 on hiljanen, ei mee vesi sisään mistään, suosittelempi![]()
Laitoin myös tilaukseen tuon X-Liten 801R:n. Testailin liikkessä ja päädyin M -kokoon (entisen Arain S:n sijasta). Nyt epäilys kalvaa, että onko sittenkin liian iso. Leuka ja nenäosasto kun ei vaan sopinut sinne S-kokoon niin ei vaan sopinut. Alkaa pkku hiljaa tuntumaan, että olinkin omaan vanhaan kovia kokeneeseen Araihin varsin tyytyväinen. Perkeles mun kanssa...Ostin just X-Liten 801:n. Mitään pitkäaikaisia kokemuksia ei siis vielä ole, mutta n.30km kokemuksella potta hiljaisempi kuin entinen HJC FG-14 ja sopii paremmin meikäläisen kuuppaan. Plussana 601:een verrattuna (jonka ensin ajattelin ostaa) on kiinnitys tuplaD-renkailla. Onhan tuota 801:stä mainostettu jonkin sortin testivoittajana, mutta tiedä sitte siitä... ei vaikuttanut ainakaan meikäläisen ostopäätökseen