Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oikeestiko tuolla rasvaatHyvä että avasit tästä keskustelun, koska itsekkään en löytänyt aiheesta mitään.
Itse rasvailen tällä:
![]()
Rassaakohan kovasti takarengasta tuo öljy?
Samaa Motulin road sprayta olen käyttänyt. Ihme kyllä toimii myös radalla... Hyvin on pysynyt ketjussa eikä pahasti sotke vannettakaan (tai ei ainakaan näy kun on musta vanne). Lähtee kyllä vahalla helposti vanteesta.Motulin road-spraytä käytän jo kolmatta kautta. Pysyy lähes epäilyttävän hyvin ketjussa jopa sateella, tosin vanteessa on melko tiukassa.
NIIN-PÄCRC:n rasvaa sekä 80W-90 voidetta lähinnä talvella.
Samaa käytän myös minä. Vähemmän paskaiseksi vanne menee HHS:llä kuin esmes Castrolin ketjuöljyillä. Plus ketjut eivät pidä läheskään niin kovaa meteliä (minun mielestäni)
Se on loppupelissä sama mitä liukastetta ketjussa on kunhan siellä on, kasvisöljypohjaiset eivät vain toimi o-rengasketjujen kanssa kumia kovettavan ominaisuutensa takia, samasta kai kyse takarengasihmettelyn kanssa.oikeestiko tuolla rasvaat??![]()
![]()
![]()
hyviä vinkkejä tullut täältä,tapoja on näemmä monia
Ääni tälle. Ei juurikaan sotkeHonda Pro, punainen purkki!![]()
Myös isossa pullossa löytyy.Saako tuota Hondan Prota muussa pakkauskoossa, kuin vain siinä pikkupullossa?
-H-
Ei sotke kunhan annostelee maltilla. Ketju näyttää kuivalle mutta kun sormella sohii niin huomaa että onhan siinä rasvaa.Ääni tälle. Ei juurikaan sotkeHonda Pro, punainen purkki!![]()
![]()
sitäpä minäkin käytänMotulin road-spraytä käytän jo kolmatta kautta. Pysyy lähes epäilyttävän hyvin ketjussa jopa sateella, tosin vanteessa on melko tiukassa.
Kalanmaksaöljyä tietenkin! Sehän on luonnontuote ja vielä kun ostat islantilaista, niin tuet veljeskansaamme hädässä...joo milläpä väki rasvailee ketjut,itteäin ärsyttää kun spray-öljy näyttää tekevän ketjuista nahkeat johon varmaan hiekka ja pöly tarttuu kuin takiainen
80/90......Toimiidelvac ei pysy edes ketjussa mutta 80w90 vaihteistoöljy on tarpeeksi jäykkää. Ei sotke eikä kerää töhnää.