• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Millä projekti Lapista Helsinkiin?

mRkukov sanoi:
Kerran on yksi kahden kämpän muuttokuorma vedetty niin että kuormuri vuokralle PK seudulta ja ensin tyhjänä Oulun kautta Rovaniemelle. Roveniemeltä yksi yksiö tyhjäksi auton kyytiin ja sitten Ouluun. Oulusta toinen asunto tyhjäksi kyytiin ja nopeinta tietä noin 50km päähän Hesasta purkamaan. Kuorma purettu autotalliin ja kuoma-auto palautettu 24h sisällä vuokraajalle. Kuskina vain yksi henkilö, joka tosin ajaa bussia työkseen. Yksityisajoissa ei kiekkoa katsella. :right:

Joop, ei se mikään helppo nakki ole, mutta on se mahdollinen. Itse osallistuin vain purkuoperaatioon ja auton hakuun/palautukseen. Ei ollut kilometrirajaa sillä vuokraajalla. :grin:

no joo... hmph :grin:

niillä pöhköillä on oma yhdistyskin... :p

http://www.ibafinland.fi/

kaukokiidon terminaaliin vaan, kyllä se kulkee, ja jos on projekti, niin pienet kuljetusvauriotkaan ei haittaa. Joskus vuosia sitten maksoi 120e?, joten ei sen takia kannata aikaa tuhlata ajelemalla itse sitä väliä.

Ota loman, seikkailun kannalta... Järjestä kuljetuskalusto + kaveri mukaan.
Päivä sinne, yötä hotellissa ja sitte takasin, romut kyydissä.

Ite olen yli 20 vuotta ajellu pohjoiseen harrastusten perässä. Aamulla lähtö, nii illala on perillä. Piruako sitä ressaa muutaman tunnin vuoksi. 1000km matkalla samat suksi-volvot ohittaa neljäkin kertaa:itkupilli: joutuisaa matkaa.

Back